Fujitsu REN-24-BRZE-6750S Datalehdet

Kategoria
Warranty & support extensions
Tyyppi
Datalehdet
Vakiotakuuehdot
1. Yleistä
Tuotteemme on valmistettu korkealuokkaisista osista ja ne vastaavat Fujitsun
antamia tuoteselosteiden määrityksiä. Tuotteissa ei ole olennaisia virheitä ja ne
toimivat tuoteselosteiden edellyttämällä tavalla. Fujitsu ei kuitenkaan voi taata
tuotteen häiriötöntä ja keskeytymätöntä käyttöä.
2. Takuuaika
Takuuhuoltoa koskevat ehdot ovat voimassa 12 kuukautta loppukäyttäjän
hankkiman tuotteen alkuperäisestä ostopäivästä lukien, ellei tuotteeseen
sovellettavista tuotekohtaisista takuuehdoista tai Takuuohjelmaan sisältyvästä
takuuhuoltopalvelun laajennuksesta muuta johdu. Tuotteen korjaus tai vaihto ei
pidennä alkuperäistä takuuaikaa.
3. Ohjelmisto
Fujitsun tuotekokonaisuuden tai -pakkauksen osana toimitettu ohjelmisto ei sisälly
tähän takuuseen vaan sitä koskeva takuu on määritelty ohjelmiston loppukäyttäjän
lisenssisopimuksessa (EULA). EULAa koskevat lisätiedot löytyvät ohjelmiston
sisältävältä CD-Romilta ja ne ovat luettavissa myös ohjelmistoa asennettaessa.
4. Ostotosite ja takuun rekisteröinti
Fujitsulla on oikeus vetäytyä takuusta, mikäli ostotositetta ei voida esittää.
Ostotositteena pidetään ostokuittia tai laskua, josta ilmenee ostopäivä,
sarjanumero sekä tuotenumero. Fujitsu tarjoaa takuun rekisteröintipalvelun
verkossa, jossa käyttäjillä on mahdollisuus rekisteröidä tuotteensa. Jos tuotetta ei
ole rekisteröity 30 päivän kuluessa ostopäivästä, ostotodistus saatetaan vaatia
näiden takuuehtojen mukaisten palveluiden saamiseksi.
Rekisteröi tuotteesi malli- ja sarjanumero takuutodistuksen saamiseksi osoitteessa
http://www.fel.fujitsu.com/assurance. Sivulla on myös mahdollisuus valita
laajennettuja takuuvaihtoehtoja, joita voit ostaa Fujitsu-tuotteittesi toimittajalta. Jos
valitset jonkin näistä vaihtoehdoista, saat muutetun takuutodistuksen laajennetuilla
takuuehdoilla varustettuna.
5. Takuupalvelun ulottuvuus
Fujitsu ja/tai Fujitsun valtuuttamat edustajat he suorittavat takuuaikana maksutta
takuuhuollon ja antavat teknistä tukea. He ovat tavoitettavissa puhelimitse.
Jos (a) tuotteen takuuaika on päättynyt tai (b) hyväksyttävää ostotositetta, josta
ilmenee tuotteen kuuluminen takuun piiriin ei voida esittää, Fujitsu veloittaa
Rev. Date Number
1.5no 11/07/07 TC/FELG/2007/001
annetuista huoltopalveluista voimassaolevan mhinnastonsa mukaisesti. Näiden
takuuehtojen mukaiset palvelut suorittaa Fujitsu tai sen edustaja, joka pyrkii ensin
paikallistamaan vian puhelimitse. Tämä edellyttää yhteydenpitoa tuotteen käyttäjän
kanssa. Tarkoituksena on varmistaa viallisen tuotteen palauttaminen toimintakuntoiseksi
mahdollisimman nopeasti ja yhteydenpito käyttäjään auttaa huomattavasti täsmälliseen
vianmääritykseen pääsemisessä. Fujitsu tai sen edustaja korjaa tai vaihtaa viallisen
tuotteen käyttämällä varaosia tai vaihtamalla tuotteen uuteen tai uutta vastaavaan
tuotteeseen skannerimallista ja Fujitsun harkinnasta riippuen.
Kaikki näiden takuuehtojen mukaisesti vaihdetut vialliset osat ja tuotteet siirtyvät Fujitsun
omistukseen. Fujitsulla on oikeus siirtää tuote sijaintipaikastaan korjauksen
suorittamiseksi.
6. Takuun rajaus
Takuu ei kata tilanteita, joista Fujitsu ei ole vastuussa. Tällaisia ovat muun muassa mutta
näihin rajoittumatta:
- Käyttöohjeessa kuvattu tavanomainen puhdistus
- Määräajoin tehtävä ennaltaehkäisevä huolto ja tarkastukset
- Virheellinen asennus, mikäli se ei ole Fujitsun tai Fujitsun nimeämän edustajan
suorittama
- Ohjelmiston konfigurointi ja virheet ohjelmiston asetusksissa
- Verkon konfigurointiin liittyvät asiat
- Laiminlyönti, väärinkäyttö, huono hoito tai käyttöohjeessa määritellyn käyttöajan ylittävä
käyttö
- Normaalista poikkeava sähköinen tai fyysinen rasitus
- Tuoteselostemäärityksistä poikkeavat haitalliset ilmasto-olosuhteet. Lisätiedot löytyvät
käyttöohjeesta
- Viat, jotka johtuvat sopimattomien, virheellisten tai muiden kuin Fujitsun osien,
kulutusosien tai lisälaitteiden käytöstä.
- Väärin ladatusta tai sopimattomasta tiedostomuodosta johtuvat paperitukokset ja niiden
poistaminen sekä kaikki paperitukokset, jotka käyttäjä olisi voinut poistaa käyttöohjeen
ohjeita seuraamalla
- Niiteistä tai paperiliittimistä aiheutuneet vauriot
- Kulutusosien ennenaikainen loppuunkuluminen, joka johtuu epäpuhtauksista, esim.
- liuottimista, kuten liimalla tai kemiallisesti käsitellyistä papereista
- Kulutusosien vaurioista aiheutuneet syöttöongelmat, jotka johtuvat, esim. liuottimista tai
kemiallisesti käsiteltyjen papereiden käytöstä
- Vauriot, jotka johtuvat sellaisen puhdistusaineen käytöstä, jota Fujitsu ei ole
hyväksynyt
- Sellaisista korjaus- tai säätöyrityksistä aiheutuneet vauriot, joiden suorittaja ei ole
Fujitsun hyväksymä.
- Tuotteen alkuperäisen, tuotekohtaisen sarjanumeron sisältävän tehdastunnuksen
muuttaminen tai poistaminen - tällainen toimenpide mitätöi takuun
- Kaikki muut vahingot, joita Fujitsu ei ole aiheuttanut
- Kaikki muut kuin käyttöohjeessa määritellystä normaalista käytöstä johtuneet viat ja
ongelmat.
paikalliselta Fujitsun myyntiedustajalta takuun saatavuus, ennen kuin ostat laajennuksia
vakiotakuuseen.
12. Jälleenmyyjän takuu
Jälleenmyyjällä ei ole oikeutta muuttaa tämän asiakirjan ("Takuuohjelma, Vakiotakuuehdot
") sisältämiä ehtoja. Jälleenmyyjän mahdollisesti tarjoama tästä Takuuohjelmasta
poikkeava muu lisätakuu tai -vakuus on yksin jälleenmyyjän vastuulla.
13. Takuuohjelman takuuvaihtoehdot
Asiakas voi laajentaa tätä huoltotakuuta koska tahansa takuuajan kuluessa. Takuun
laajennuksen voi hankkia tuotteen ostopaikasta 30 päivän kuluessa skannerin
alkuperäisestä ostopäivästä. Jos takuun laajennus halutaan 30 päivän jälkeen
alkuperäisestä ostopäivästä, laitteen tarkastus on mahdollisesti tarpeen ja Fujitsu
veloittaa siitä voimassaolevan hinnastonsa mukaisesti.
14. Henkilötietojen käsittely
Fujitsu ei anna henkilötietojasi kenellekään kolmannelle henkilölle lukuunottamatta niitä
Fujitsun sopimuskumppaneitä, jotka suorittavat näiden takuuehtojen mukaisia
huoltopalveluja tuotteelle joko maksutta tai ostamasi laajennetun/lisätakuun perusteella.
15. Kuinka Fujitsu suojaa tietosi?
Tietoturva ja asiakastietojen salassapito ovat Fujitsulle olennaisen tärkeitä. Fujitsu
kiinnittää erityistä huomiota siihen, etteivät Fujitsun työntekijät käytä käyttäjätietoja väärin.
Ainoastaan rajatulla ryhmällä työntekijöitä on pääsy käyttäjätietoihin. Heidät on koulutettu
ymmärtämään käyttäjän tietojen salassapidon tärkeys ja heidän käyttäjätietojen
käsittelynsä tallennetaan. Fujitsun työntekijät ovat myös sopimukseen perustuen
velvollisia käsittelemään ja tallentamaan käyttäjätietoja ainoastaan laatu-, turvallisuus- ja
valvontaan liittyviin tarkoituksiin ja muihin sisäisiin liiketoimintatarkoituksiin.
16. Takuun muuttaminen
Fujitsu pidättää oikeuden muuttaa tulevaisuudessa näitä takuuehtoja.
17. Takuun luovuttajan rekisteröity toimipaikka:
Fujitsu Europe Limited, Hayes Park Central, Hayes End Road, Hayes, Middlesex, UB4
8FE, United Kingdom
18. Takuuohjelman maakohtaiset palvelunumerot.
*Palveluajat maanantai - perjantai klo 9.00-17.00 paikallista aikaa
Rev. Date Number
1.5fi 11/07/07 TC/FELG/2007/001
Country
Hotline
Language
Telephone Number
Suomi Englanti
010 5115333
Fujitsu varaa oikeuden periä maksu niistä korjauksista ja huoltokutsuista, jotka eivät
kuulu takuun piiriin.
7. Puhdistus ja päivittäinen huolto
Optimaalisen kuvanlaadun ja syöttöprosessin säilyttämiseksi skannerin käyttäjän tulee
puhdistaa tuote säännöllisesti käyttöohjeessa mainituilla hyväksytyillä puhdistusaineilla
käyttöohjetta noudattaen. Takuu ei kata kuvan laadussa tai syötössä ilmeneviä
ongelmia, jotka liittyvät puhdistukseen ja päivittäiseen huoltoon. Näissä tapauksissa
Fujitsulla on oikeus veloittaa suoritetusta huollosta.
8. Kulutusosat
Fujitsu-tuotteen optimaalisen suorituskyvyn varmistamiseksi käytössä kuluneet
kulutusosat on vaihdettava uusiin. Kulutusosille annetaan ohjeen luonteinen
odotettu elinikä, mitä ei ole pidettävä takuuna. Odotettu elinikä perustuu
vakiopaperilaatujen käyttämiseen sekä tuotteen käyttöön ja puhdistukseen
käyttöohjeessa kuvatulla tavalla. Muiden kuin vakiopaperilaatujen käyttäminen
muuttaa todellista kulutusosien elinikää, esim. kemiallisesti käsitelty paperi
saattaa lyhentää kulutusosien elinikää. Vaihdettavien kulutusosien asennus on
asiakkaan vastuulla ja ohjeet asennukseen löytyvät käyttöohjeesta. Vakiotakuu ei
kata kulutusosien vaihtoa ja asennusta. Vaihto-osia on saatavana tuotteen
ostopaikasta
9. Vastuun rajoitus
Fujitsun vastuu kaikista vahingoista rajoittuu tuotteen ostohintaan, sen
korjaukseen tai vaihtoon. Fujitsu ei ole missään tapauksessa vastuussa
menetetyistä tuloista tai tiedoista, välillisistä tai epäsuorista menetyksistä tai
vahingoista tai mistään muista vaatimuksista. Fujitsu ei ole vastuussa mistään
näiden takuuehtojen mukaisten velvollisuuksien rikkomisesta, jos se johtuu
olosuhteista, joihin Fujitsu ei kohtuudella voi vaikuttaa. Tällaisia ovat muun
muassa mutta näihin rajoittumatta tulipalo, tulva, terrorismi, sabotaasi, kapina,
sota, työselkkaus tai internetin häiriöt tai viat. Fujitsu ei poissulje tai rajoita
vastuutaan tapauksissa, joissa sen tuottamuksesta on aiheutunut henkilön
kuolema tai henkilövahinko.
10. Maantieteellinen ulottuvuus
Tätä takuuta sovelletaan ainoastaan tuotteisiin, jotka on toimitettu ja joiden
sijaintipaikka on Itävallassa, Belgiassa, Tanskassa, Suomessa, Ranskassa, Saksassa,
Italiassa, Luxemburgissa, Alankomaissa, Norjassa, Irlannissa, Ruotsissa, Sveitsissä ja
Iso-Britanniassa (toimittajana Fujitsu Europe Ltd jakeluverkostonsa kautta). Takuu ei
kata saaria, joihin ei ole suoraa maantieyhteyttä. Kysy paikalliselta Fujitsun edustajalta
lisätietoja. Fujitsu pyrkii suorittamaan korjauksen tai vaihdon kohtuullisen ajan kuluessa
ja kuhunkin takuuvaihtoehtoon sovellettavan palvelutason mukaisesti, mutta ei anna
takuuta siitä.
11. Maantieteelliset rajoitukset
Maantieteellisiä rajoituksia voi liittyä vakiotakuun palvelutasoihin sekä nopeampia
vaste- ja valmiusaikoja sisältävien takuulaajennusten saatavuuteen. Tarkista
vil Fujitsus eksisterende servicepriser gjelde for alle utførte tjenester. Service som ytes
under betingelsene i denne garantien vil bli sørget for av Fujitsu, eller deres agent, som
først vil forsøke å identifisere feilen over telefon. Dette krever kontakt med brukeren av
produktet. Målet er å sørge for at det mangelfulle produktet blir brakt tilbake til
funksjonstilstand så hurtig som mulig, og kontakt med brukeren vil være til stor hjelp for en
nøyaktig feildiagnose. Fujitsu, eller deres agent, vil reparere eller skifte ut det mangelfulle
produktet ved å bruke reservedeler eller levere et nytt eller "så godt som nytt" produkt,
avhengig av skannermodell og etter Fujitsus skjønn.
Alle mangelfulle deler og produkter som blir skiftet ut under betingelsene i denne garantien
bli Fujitsus eiendeler. Fujitsu forbeholder seg rettigheten til å ta produktet bort fra stedet for
å foreta reparasjon.
6. Unntak fra garantien
Unntatt fra garantien er forhold som Fujitsu ikke er ansvarlig for, inkludert men ikke
begrenset til:
- Rutinemessig rengjøring som oppgitt i brukerveiledningen.
- Periodisk forebyggende vedlikehold eller oppsjekking.
- Mangelfull installasjon med mindre dette er foretatt av Fujitsu eller en godkjent Fujitsu-
agent.
- Programvarekonfigurasjon, feil ved programvare oppsett.
- Forhold som gjelder nettverkskonfigurasjon.
- Forsømmelse, misbruk, mishandling eller overbruk som er utover oppgitt spesifisert syklus
i brukerhåndboken.
- Unormal elektrisk eller fysisk belastning.
- Ugunstige klimaforhold som er utenfor spesifikasjonen. Detaljer kan bli funnet i
brukerveiledningen.
- Mangler forårsaket av bruk av uforenlige, mangelfulle eller ikke-Fujitsu deler,
forbruksartikler eller tilbehør.
- Fastkjøring av papir og fjerning av papir på grunn av feil lasting av medier eller bruk av
uforenlige medier; fjerning av eventuelt fastkjørt papir som kunne ha blitt foretatt av
brukeren ved å følge detaljerte prosedyrer i brukerveiledningen.
- Skade forårsaket av heftestifter og binders
- For tidlig slitasje av forbruksartikler forårsaket av kontaminering, for eksempel fra
løsemidler eller kjemisk behandlet papir
- Forhold som har med mating å gjøre og forårsaket av skade fra forbruksartikler, for
eksempel fra løsemidler eller kjemisk behandlet papir
- Skade forårsaket av kjemiske rengjøringsmidler som ikke er godkjente av Fujitsu
- Skade forårsaket av forsøk på å reparere eller modifisering av en annen person som ikke
er godkjent av Fujitsu for å foreta slike reparasjoner.
- Endring eller fjerning av produktets originale fabrikkmonterte merkeplate som inneholder
produktets unike serienummer, vil ugyldiggjøre garantien.
- All annen skade, tilfeldig eller foretatt med hensikt.
- Alle andre årsaker enn normal bruk innen spesifikasjonen beskrevet i brukerveiledningen
For slike unntak vil Fujitsu forbeholde seg rettigheten til å fakturere for reparasjoner eller
utkalling.
videreforhandler, i tillegg til "Garantiprogrammet", er utelukkende videreforhandlerens
ansvar
13. Garantiprogrammets service-opsjoner
Kunden kan oppgradere denne servicen når som helst under garantiperioden. Service-
oppgraderinger kan bli levert fra ditt kjøpested innen 30 dager fra den opprinnelig
kjøpsdatoen for scanneren. Hvis en service-oppgradering er ønsket etter 30 dager fra
opprinnelig kjøpsdato, vil det muligens bli nødvendig å inspisere utstyret, og Fujitsus
eksisterende priser vil gjelde for inspeksjonen.
14. Opplysninger om din personlige informasjon
Fujitsu vil ikke gi opplysninger om din personlige informasjon til noe tredjepart bortsett fra
de som er direkte kontrahert for å yte service til deg, og som er forbundet med disse
garantibetingelsene, enten disse er levert gratis til deg med produktet, eller kjøpt av deg
som utvidet / ekstra garantitjenester.
15. Hvordan vil Fujitsu beskytte informasjonen din?
Fujitsu behandler kundeinformasjon som har med sikkerhet og privat informasjon å gjøre
meget alvorlig. Fujitsu gjør betraktelig tiltak for å være sikker på at brukerinformasjon ikke
blir misbrukt av de ansatte hos Fujitsu. Et begrenset antall ansatte er autoriserte for å ha
adkomst til informasjon om brukere. Disse ansatte blir opplært på hvor viktig det er å
beholde brukerens private informasjon og deres adkomst til brukerinformasjonen er
registrert. Kontraktmessig kreves det kun av de ansatte hos Fujitsu å ha adkomst til og
registrere kundeinformasjon som gjelder kvalitet, sikkerhet, revisjon og andre interne
forretningsformål.
16. Garantirevidering
Fujitsu forbeholder seg rettigheten til å revidere betingelsene og vilkårene i denne
garantien i fremtiden.
17. Registret kontor for garantigiver:
Fujitsu Europe Limited, Hayes Park Central, Hayes End Road, Hayes, Middlesex, UB4
8FE, United Kingdom
18. Servicenummer for landene i garantiprogrammet:
*Servicen er åpen mandag - fredag, fra 09:00 -17:00 lokal tid.
Country
Hotline
Language
Telephone
Number
Norge Engelsk 815 00224
7. Rengjøring & daglig ettersyn
For å beholde optimal bildekvalitet og mateeffekt, er det nødvendig at operatøren foretar
regelmessig rengjøring av skanneren ved å bruke de godkjente rengjøringsmaterialene
og følger instruksene som er beskrevet i brukerveiledningen. Garantien dekker ikke
forhold som bildekvalitet eller mating som skyldes rengjøring og daglig ettersyn. I slike
tilfeller vil Fujitsu forbeholde seg rettigheten til å ta betaling for service.
8. Forbruksartikler
For å beholde optimal ytelse på ditt Fujitsu-produkt, er det nødvendig å anskaffe
forbruksartikler for å erstatte de som slites ut under bruk. Forbruksartikler er gitt en
forventet levetid som en veiledning, men er ikke en garanti. Forventet levetid er basert
på bruk av standard papirtype i forbindelse med drift, og rengjøring beskrevet i
brukerveiledningen. Bruk av ikke-standard papirtyper gjør at faktisk levetid på
forbruksartikkelen vil variere. Bruk av kjemisk behandlet papir kan muligens forkorte
levetiden på forbruksartiklene dine. Fornying av forbruksartikler er kundens ansvar.
Veiledning om hvordan forbruksartikler skal monteres er beskrevet i brukerveiledningen.
Standard garanti dekker ikke erstatning eller montering av forbruksartikler.
Forbruksartikler som skal erstattes kan leveres fra ditt vanlige kjøpested.
9. Ansvarsbegrensning
Fujitsus ansvar for faktiske skader av enhver type er begrenset til prisen betalt for
produktet/ene, deres reparasjon eller erstatning. Fujitsu vil ikke under noen
omstendighet være ansvarlig for tapt fortjeneste, tap av data, tilfeldig tap eller driftstap,
eller skader, eller noe annet krav. Fujitsu er ikke ansvarlig for noe brudd på sine
forpliktelser under disse betingelsene og vilkårene som et resultat av omstendigheter
utenfor Fujitsus rimelige kontroll, inkludert, men ikke begrenset til brann, oversvømmelse,
terrorisme, sabotasje, sivilt opprør, krig, industriell aksjon eller sammenbrudd av eller
svikt i Internettet. Fujitsu utelukker ikke eller begrenser ikke sitt ansvar i omstendigheter
slik som død eller personskade forårsaket av uaktsomhet.
10. Geografisk dekning
Denne garantien gjelder kun for produkter som er levert og som befinner seg i Østerrike,
Belgia, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Italia, Luxembourg, Nederland, Norge,
Den irske republikk, Sverige, Sveits og United Kingdom (levert av Fujitsu Europe Ltd via
deres distribusjonskanaler). Dette uttrykkelig utelukker alle øyer med mindre direkte
forbundet med veinettet. Vennligst sjekk med Fujitsu-representanten din på stedet for
ytterligere informasjon. Fujitsu vil strebe etter å foreta reparasjon eller utskifting innenfor
en rimelig tid og innenfor servicenivåene som gjelder for garantiforholdet, men garanterer
ikke å gjøre dette.
11. Geografiske begrensninger
Geografiske begrensninger kan muligens gjelde for servicenivåer på standard garanti og
tilgjengeligheten for å oppgradere garantien med hurtigere svar/fikse-tider. Vennligst
sjekk med Fujitsus salgsrepresentant på stedet før du kjøper oppgraderinger til standard
garanti.
12. Videreforhandler-garanti
Ingen videreforhandler er autorisert til å modifisere betingelsene som er forklart i dette
dokumentet, "Garantiprogrammets betingelser og vilkår for standard garanti" (Assurance
Program Standard Warranty Terms and Conditions). Ytterligere garantier tilbudt av en .
Standard garanti Betingelser & vilkår
1. Generell informasjon
Våre produkter er produsert av høykvalitets komponenter som er i samsvar med
spesifikasjonene publisert av Fujitsu. De er frie for materialfeil og oppfyller
kravene i henhold til deres spesifikasjoner. Fujitsu kan ikke, og garanterer ikke
feilfri eller uavbrutt drift av produktet.
2. Garantiperiode
Garantiordningen skal gjelde for en 12-måneders periode fra den opprinnelige
kjøpsdatoen da sluttbrukeren kjøpte produktet, med mindre dette er erstattet av
produktspesifikke betingelser og vilkår, eller av en service-oppgradering som er en
del av garantiprogrammet. Reparasjon eller erstatning av produktet vil ikke
forlenge den opprinnelige garantiperioden.
3. Programvare
Programvare distribuert av Fujitsu, som en del av produktbunten eller pakken, er
ikke garantert under denne garantien, men er garantert i programvarens
lisensavtalen for sluttbrukeren (End User License Agreement el. EULA). Detaljer
av EULA kan bli funnet på CD-ROM'en som inneholder programvaren eller de kan
vises under installasjonen av programvaren.
4. Kjøpsbevis & garantiregistrering
Fujitsu forbeholder seg rettigheten til ikke å sørge for garanti med mindre
kjøpsbevis kan fremskaffes. Kjøpsbeviset er enten salgskvitteringen eller
fakturaen som viser kjøpsdatoen, serienummeret, og produktnummeret. Fujitsu
har en online garantiregistrering som gjør det mulig for brukere å registrere
produktet/ene sitt/sine. Hvis produktet ikke er registrert innen de første 30 dagene
fra kjøpsdato, kan det muligens bli nødvendig å dokumentere kjøpsbevis for å be
om service under betingelsene i denne garantien.
Vennligst besøk http://www.fel.fujitsu.com/assurance og sett inn modellen og
serienummeret ditt for å registrere, og for å få garantisertifikatet ditt. Nettstedet
forklarer også opsjonene for oppgraderte garantier som kan bli kjøpt fra
leverandøren for ditt/dine Fujitsu-produkt/er. Hvis du bestemmer deg for å ta noen
av disse garantiopsjonene, får du et endret garantisertifikat som forklarer de
oppgraderte betingelsene i garantien din.
5. Virkeområde og garantitjeneste
Garantitjeneste og teknisk støtte under garantiperioden er gratis fra Fujitsu
og/eller godkjente agenter av Fujitsu som kan bli kontaktet på telefon.
Hvis (a) garantiperioden har utløpt på produktet, eller (b) at et tilfredsstillende
kjøpsbevis ikke er tilgjengelig for å vise at produktet er innenfor garantiperioden,
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5

Fujitsu REN-24-BRZE-6750S Datalehdet

Kategoria
Warranty & support extensions
Tyyppi
Datalehdet