IW 827 LCR

Jamo IW 827 LCR Ohjekirja

  • Olen lukenut tämän käyttöohjeen ja voin vastata kysymyksiisi Jamo IW 827 LCR kaiuttimesta. Dokumentti sisältää tietoja kaiuttimen ominaisuuksista, teknisistä tiedoista ja takuusta. Kerro, jos sinulla on kysyttävää.
  • Mikä on kaiuttimen malli?
    Mikä on kaiuttimen pitkäaikainen tehonsieto?
    Mikä on kaiuttimen taajuusalue?
14
Suomi
Takuuehdot
Huoltopalvelu. Ota takuuasioissa yhteys laitteen myyjään tai asennusliikkeeseen. Huoltotilaukseen
pitää liittää laitteen alkuperäinen ostokuitti ja sarjanumero. Tärkeää: Älä lähetä laitetta huollettavaksi
ennenkuin olet sopinut asiasta myyjän kanssa. Laite pitää pakata asianmukaisesti kuljetuksia varten.
Jos TAKUU EI OLE VOIMASSA, asiakas vastaa kaikista huolto- ja rahtikustannuksista.
Takuuaika. Jamon myöntämä takuuaika alkaa ostopäivämäärästä. Takuuaika passiivikaiuttimien
materiaali- ja valmistusvikoja varten on kahdeksankymmentäneljä (84) kuukautta. Elektronisten
osien takuuaika on kaksikymmentäneljä (24) kuukautta. (Lisätieto Yhdysvaltoja varten: Jamo
myöntää seinä- ja kattokaiuttimille rajoitetun takuun yksilöidyin ehdoin). Takuukorjausta varten laite
pitää toimittaa siihen kauppaan tai asennusliikkeeseen, josta laite on ostettu.
Takuuehdot
Tämä takuu ei rajoita asiakkaan lakisääteisiä oikeuksia.
Takuun voimassaolo edellyttää alkuperäisen ostokuitin tai muun pätevän hankintatodistuksen
esittämistä. Myös laitteen sarjanumeron tulee olla asianmukaisesti tarkastettavissa.
Takuukorjaukset saa tehdä vain valtuutettu Jamo-kauppias tai -huoltopalvelu. Takuu ei korvaa
valtuuttamattoman tahon tekemiä korjauksia. Takuu ei ole voimassa, jos valtuuttamaton taho on
korjannut, muuttanut tai viottanut laitetta.
Eri maiden yleiset, paikalliset, tekniset ja turvallisuuteen liittyvät vaatimukset saattavat erota
toisistaan. Jos laitetta käytetään muussa kuin hankintamaassa, vaatimusten eroista johtuvat puutteet
eivät ole materiaali- tai valmistusvikoja.
Takuuaikana Jamo korjaa tai vaihtaa viallisen osan oman harkintansa mukaan. Jos osaa ei voi
korjata eikä vaihtaa, asiakas saa uuden laitteen.
Jamo ei ole vastuussa voiton, tulojen tai ennakoitujen säästöjen menetyksestä, tiedon häviämisestä,
liiketoiminnan estymisestä tai muista välillisistä vahingoista.
Takuu ei korvaa seuraavia asioita:
Määräaikaistarkastukset tai normaalista kulumisesta aiheutuvat huollot, korjaukset tai osien
vaihdot.
Asiakkaan ja myyjän välisen rahdin sekä laitteen irrottamisen tai asentamisen aiheuttamat
kustannukset.
Epäasiallisesta käytöstä, väärästä käyttötarkoituksesta tai virheellisestä asennuksesta aiheutuvat
ongelmat.
Salamasta, vedestä, tulesta, luonnononnettomuudesta, sodasta, kapinasta, väärästä jännitteestä,
riittämättömästä ilmankierrosta, kuljetuksesta tai muusta asiasta aiheutuvat ongelmat, joihin Jamo
ei voi vaikuttaa.
Takuuta voi hyödyntää takuuaikana laitteen laillinen omistaja.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
a)
b)
c)
d)
8.
/