Iomega 34337 - Home Media Network Hard Drive NAS Server Pikaopas

Tyyppi
Pikaopas

Tämä käsikirja sopii myös

22
Pika-asennus
HUOMAUTUS: Jos olet hankkinut useamman kuin yhden Iomega Home Media -verkkokiintolevyn, suorita kaikki
vaiheet yhdelle laitteelle ennen seuraavan laitteen asettamista.
1. Yhdistä verkkokiintolevy verkkoreitittimeen mukana toimitetulla verkkokaapelilla.
2. Yhdistä mukana toimitettu virtajohto verkkokiintolevyn takaosaan ja toinen pää UPS-laitteeseen.
3. Virta kytkeytyy Home Media Network Hard Drive -verkkokiintolevyyn automaattisesti.
4. Kun asennat Iomega Storage Manager -ohjelmistoa, aseta asennus-CD tietokoneen CD/DVD ROM-asemaan.
HUOMAUTUS: Iomega Storage manager on asiakasohjelmisto, joka löytyy mukana toimitetulta asennus-
CD:ltä. Katso tuetut käyttöjärjestelmät tukisivustolta osoitteesta www.iomega.com/support.
HUOMAUTUS: Parhaan tuloksen saavuttamiseksi kannattaa käyttää tietokonetta, joka on yhdistetty samaan
reitittimeen, keskittimeen tai kytkimeen kuin Iomega Home Media -laite. Jos ohjelmisto ei käynnisty
automaattisesti, avaa tietokoneen CD-aseman kansio ja kaksoisnapsauta Asetus-kuvaketta.
5. Kun asennus on suoritettu, Storage Manager -ohjelmisto käynnistyy automaattisesti.
HUOMAUTUS: Iomega Storage Manager tutkii verkon automaattisesti käynnistyksen yhteydessä. Jos
Windowsin palomuuri hälyttää verkossa tapahtuvasta toiminnasta, napsauta Pura esto -painiketta.
6. Sen jälkeen kun Storage Manager -ohjelmisto on löytänyt Iomega StorCenter -laitteen, valitse uusi
laitteesi ja valitse sitten Hallitse. Noudata ohjatun asetuksen antamia ohjeita Iomega Home Media -laitteen
määrittämisessä.
Home Media -asemanärittäminen
Napsauta ilmoitusalueen (Windows) tai valikkopalkin (Mac) Iomega Storage Manager -kuvaketta tai valitse
sovellusluettelosta Iomega Storage Manager (useimmat käyttöjärjestelmät). Valitse uusi laitteesi ja valitse
sitten Hallitse. Iomega Home Media-käyttöpaneeli avautuu selainikkunaan. Katso vaihtoehtoisia asetustapoja ja
lisätietoja osoitteesta www.iomega.com/support tai Storage Managerin ohjeista.
Kiintolevyaseman irrottaminen
VAROITUS: Älä irrota mitään kaapeleita tiedonsiirron aikana, jotta tietoja ei häviä. Asemassa vilkkuu
ilmaisinvalo, kun se siirtää tietoa. Vältä aseman liikuttelua, kun siihen on kytketty virta. Sammuta Home Media
Drive aina virtakytkimestä tai Home Storage Managerin kautta. Älä koskaan sammuta Home Media Drive
-asemaa virtajohto irrottamalla.
Varmuuskopioiden tallentaminen asemalla
Iomega suosittelee säännöllistä järjestelmän varmuuskopioimista ja hieman useammin tapahtuvaa tietojen
varmuuskopioimista, jotta tärkeät tiedot ovat aina suojattuna. Täydelliset asetusohjeet ja lisätietoja
varmuuskopiointitavoista löydät asentamalla ohjelmiston ja valitsemalla Help (Ohje).
Turvallisuustietoja
Noudata seuraavia ohjeita käyttäessäsi Home Media -verkkokiintolevyä.
1. Noudata kaikkia Home Media -kiintolevyyn ja käyttöohjeisiin merkittyjä ohjeita.
2. Käytä aina paikalliseen sähköverkkoon soveltuvaa verkkopistoketta.
3. Älä käytä Home Media -verkkokiintolevyä veden lähettyvillä. Älä kaada nestettä Home Media
-verkkokiintolevyn päälle tai sisään.
23
4. Älä aseta Home Media -verkkokiintolevyä epävakaalle pinnalle.
5. Älä kävele virtajohdon päällä tai aseta mitään sen päälle tai sen varaan.
6. Älä avaa Iomega Home Media -kiintolevyä. Home Media -kiintolevyn avaaminen mitätöi sen takuun.
Rajoitettu takuu
Iomega antaa tälle laitteistotuotteelle takuun, joka kattaa materiaali- ja valmistusvirheet takuuaikana. Tätä rajoitettua takuuta
ei voida siirtää, ja se annetaan vain ensimmäiselle loppukäyttäjälle ja ostajalle. Takuu tulee voimaan ostopäivänä ja on
voimassa yhden (1) vuoden ajan tuotteelle, joka on ostettu Pohjois-, Väli- tai Etelä-Amerikassa tai Aasian-Tyynenmeren alueella;
yhdeksänkymmentä (90) päivää näillä alueilla ostetuille Iomegan kunnostamille tuotteille tai kaksi (2) vuotta tuotteelle, jonka
loppukäyttäjä on ostanut Euroopassa, Lähi-idässä tai Afrikassa. Asiakkaat, jotka rekisteröivät uuden tuotteensa 90 päivän sisällä
ostamisesta osoitteessa www.iomegareg.com, saavat takuulaajennuksen niin, että takuun kokonaisajaksi muodostuu kaikilla
alueilla kolme (3) vuotta.
HUOMAUTUS: Rekisteröinti tulee tehdä käytettävissä olevalla kielellä. Kunnostetut tuotteet eivät ole oikeutettuja
takuulaajennukseen.
Takuu ei kata: (a) Iomegan ohjelmistotuotteita; (b) kertakäyttöosia kuten sulakkeita tai polttimoita tai (c) takuun alaisen tuotteen
mukana toimitettuja kolmannen osapuolen laitteita tai ohjelmistoja. Iomega ei anna mitään takuuta sellaisille tuotteille, jotka,
mikäli sisältyvät toimitukseen, toimitetaan “SELLAISENAAN”. Tämä takuu ei myöskään kata onnettomuuden, väärinkäytön,
huonon kohtelun, muiden kuin Iomegan hyväksymien tallennusvälineiden käytön, tallennusvälineiden altistumisen liian
voimakkaille magneettisille kentille tai ulkoisten ympäristösyiden aiheuttamia vahinkoja.
Ainoa ja yksinomainen takuun alaisen vian korvaus on viallisen tuotteen korjaus tai vaihtaminen Iomegan oman harkinnan
mukaan. Iomega maksaa korjauksen tai vaihdon kaikki kulut (lähetyksestä voidaan laskuttaa) ja voi käyttää siihen uusia tai
kunnostettuja osia. Vaihdettu osa tai tuote taataan alkuperäisen takuun jäljellä olevaksi ajaksi tai vähintään kolmeksi (3)
kuukaudeksi sellaisen osan tai tuotteen lähetyksestä. Jos Iomega ei pysty korjaamaan tai vaihtamaan viallista tuotetta, ainoa
vaihtoehtoinen korvaus on alkuperäisen ostohinnan palauttaminen.
Edellä kuvattu on Iomegan yksinomainen vastuu ostajalle tämän takuun mukaisesti. MISSÄÄN TAPAUKSESSA IOMEGA EI
OLE VASTUUSSA EPÄSUORISTA, SATUNNAISISTA, SEURAAMUKSELLISISTA TAI ERITYISISTÄ VAHINGOISTA TAI MENETYKSISTÄ,
MUKAAN LUKIEN TIETOJEN, KÄYTÖN TAI VOITTOJEN MENETYKSET, VAIKKA IOMEGALLE OLISI ILMOITETTU SELLAISTEN MENETYSTEN
MAHDOLLISUUDESTA. Missään tapauksessa Iomegan vastuu ei ylitä aseman tai levyn alkuperäistä ostohintaa. Joillakin
oikeudenkäyttöaloilla ei sallita satunnaisten tai seuraamuksellisten vahinkojen rajaamista takuun ulkopuolle, joten edellä
mainittu rajoitus ei ehkä koske ostajaa.
Takuupalvelun hankkiminen
Takuupalvelun saamiseksi ostajan on ilmoitettava Iomegalle takuun voimassaoloaikana. Aivan kuten tekniikka ja
markkinaolosuhteet vaihtelevat, Iomegan asiakastukiperiaatteet (mukaan lukien palveluista laskutettavat palkkiot) ja
-käytännöt muuttuvat ajan mukana. Jos haluat tietoja Iomegan voimassa olevista periaatteista tai takuupalvelusta, katso
verkkosivustoltamme osoitteessa www.iomega.com/supportpolicy.html tai kirjoita osoitteeseen Iomega Customer Service,
4059 South 1900 West, Roy, UT 84067. Iomegan Euroopan asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät tukisivustoltamme osoitteesta
www.iomega.com/europe/support. Jos ostettu tuote kelpaa takuupalveluun, ostajan on palautettava se Iomegalle yhdessä
asianmukaisen yksilöinnin, Iomegan verkkosivustolta tai Iomegan edustajalta saadun palautusnumeron ja ostokuitin kanssa.
Iomega ei suojaa, korvaa eikä palauta tietoja takuupalvelun aikana, joten ostajan pitää kopioida ne ennen lähettämistä.
Rajoitukset
EDELLÄ KUVATTU TAKUU ON AINOA TAKUU JA KORVAA KAIKKI MUUT TAKUUT, SUORAT JA EPÄSUORAT. Soveltuvan lain
sallimissa puitteissa IOMEGA ERITYISESTI KIELTÄÄ KAIKKI EPÄSUORAT TAKUUT, MUKAAN LUKIEN EPÄSUORAN TAKUUN
KAUPPAKELPOISUUDESTA TAI SOPIVUUDESTA MÄÄRÄTTYYN TARKOITUKSEEN. Mahdollinen soveltuvan lain edellyttämä epäsuora
takuu rajoittuu kestoltaan suoran takuun voimassaoloaikaan. Joillakin oikeudenkäyttöalueilla ei sallita epäsuorien takuiden
rajoituksia tai rajoituksia niiden kestolle, joten mainittu rajoitus ei ehkä koske ostajaa. Takuu antaa ostajalle erityisiä laillisia
oikeuksia ja ostajalla voi olla myös muita oikeuksia, jotka vaihtelevat oikeudenkäyttöalueen mukaan. Jokainen tuotteen takuun
rikkomista koskeva kanne on jätettävä yhden (1) vuoden sisällä päivästä, jolloin kanne olisi aikaisintaan voitu jättää.
Nederlands
Voor service en ondersteuning van uw Iomega-product kunt u terecht
op onze website www.iomega.com/support.
Svenska
Om du behöver support eller service för din produkt från Iomega,
besök oss sidan www.iomega.com/support.
Dansk
For at få service og support til dit Iomega-produkt kan du besøge os på www.iomega.com/support.
Norsk
Kontakt oss adressen www.iomega.com/support anende service og støtte for Iomega-produktet.
Suomi
Tietoja Iomega-tuotteiden huolto- ja tukipalveluista on osoitteessa www.iomega.com/support.
Magyar
Iomega terméke szervizesi és vev szolgálati probival kapcsolatosan
keresse fel a www.iomega.com/support webhelyet.
Čeština
Služby a podporu produkt spole nosti Iomega najdete na adrese www.iomega.com/support.
Polski
W celu uzyskania pomocy oraz obsługi technicznej w sprawach dotyczőcych posiadanego produktu Iomega,
prosimy o odwiedzenie naszej witryny www.iomega.com/support.
Iomega
www iomega com support
Ελληνικά
Για σέρβις και υποστήριξη για το προϊόν της Iomega, επισκεφτείτε μας στη διεύθυνση
www.iomega.com/support
.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44

Iomega 34337 - Home Media Network Hard Drive NAS Server Pikaopas

Tyyppi
Pikaopas
Tämä käsikirja sopii myös