Packard Bell CT700P Ohjekirja

Kategoria
TVs & monitors
Tyyppi
Ohjekirja

Tämä käsikirja sopii myös

Käyttöopas
48
SUOMI
P
P
ACKARD
ACKARD
B
B
ELL
ELL
-
-
NÄYTÖN
NÄYTÖN
PIKAOP
PIKAOP
AS
AS
TURVALLISUUS- JA KUNNOSSAPITO-OHJEET
Tulipalo- ja sähköiskuvaaran välttämiseksi näytön ei saa antaa altistua sateelle tai kosteudelle.
Aseta näyttö tasaiselle alustalle, jossa se ei pääse kaatumaan.
Vältä näytön käyttämistä suorassa auringonpaisteessa tai kirkkaassa valossa, jotta silmäsi eivät väsyisi.
Älä avaa ruuveja tai koteloa. Älä koskaan avaa näyttöä! Näytön sisällä ei ole osia, joita käyttäjä voisi korjata. Ainoastaan
valtuutettu huoltohenkilöstö saa korjata näytön.
Syöttöjännite: Useissa Euroopan maissa verkkojännite on 230 V (200 - 240 V). Tarkista, että näyttöön merkitty jännite vas-
taa käytettävää verkkojännitettä.
Älä aseta virtajohdon tai muiden kaapeleiden päälle painavia esineitä. Vahingoittunut virtajohto voi aiheuttaa tulipalon tai
sähköiskuvaaran. Älä koskaan käytä viallista virtajohtoa. Uusia virtajohtoja saa tietokone- ja elektroniikkaliikkeistä.
Älä pura näyttöä. Ainoastaan valtuutettu huoltohenkilöstö saa avata näytön kuoren.
Pidä lapset ja kotieläimet loitolla näytöstä.
Älä roiskuta nesteitä näytön kotelon päälle.
Älä käytä näyttöä, jos käyttöpaikan lämpötila ja kosteus poikkeavat ilmoitetuista raja-arvoista.
Huolehdi näytön riittävästä tuuletuksesta.
Älä sijoita näyttöä voimakkaita magneettikenttiä aiheuttavien laitteiden, kuten muuntajien, moottorien ja tuulettimien,
lähelle.
Jos verkkojännite vaihtelee liikaa, suojauspiiri voi ehkä kytkeä näytön virran pois päältä (virran merkkivalo sammuu).
Katkaise tässä tapauksessa virta virtakytkimestä ja odota vähintään 30 sekunnin ajan, ennen kuin kytket virran uudelleen
päälle.
ASENNUSOHJEET (KATSO OPPAAN ALUSSA OLEVAT KUVAT)
1. Varmista, että tietokoneen ja näytön virta on POIS PÄÄLTÄ. Näytön toimitukseen sisältyy VGA-näyttösignaalikaapeli.
Kytke varovasti kaapelin toinen 15-nastainen liitin tietokoneen takapaneelin VGA-liitäntään ja toinen liitin näytön
takapaneelin liitäntään, jos sitä ei ole kytketty valmiiksi. PC99-vaatimusten mukaisesti VGA-liittimen ja -liitännän
pitäisi olla merkitty sinisellä. Näyttö käyttää automaattisesti tietokoneen näyttöasetuksia vastaavia asetuksia suurim-
malla mahdollisella XGA-tarkkuudella.
2. Kytke virtalähde näyttöön sivulla 2 olevan kuvan mukaisesti.
Varmista ennen virtajohdon kytkemistä näyttöön, että näyttökaapeli on kytketty oikein. Varmista, että tietokoneen ja
näytön virta on POIS PÄÄLTÄ. Näyttö on suositeltavaa kytkeä päälle ennen tietokonetta.
NÄYTÖN PAINIKKEET (KATSO OPPAAN ALUSSA OLEVAT KUVAT)
Huomautus: Asetukset on määritettävä automaattisesti ennen niiden muuttamista.
Näyttö kytketään päälle ja pois päältä painamalla virtapainiketta (A). Näyttö on suositeltavaa kytkeä päälle ennen
tietokonetta. Avaa kuvaruutuvalikko painamalla MENU-painiketta (B). Nykyinen tarkkuus- ja taajuusasetus näkyy valikko-
ruudun yläosassa. Valitse haluamasi vaihtoehto painamalla ALAS-painiketta (C) tai YLÖS-painiketta (D). Valitse muutetta-
va asetus MENU-painikkeen (B) avulla. Tämän jälkeen voit muuttaa valitsemasi ominaisuuden asetusta ALAS- ja YLÖS-
painikkeilla. Vahvista valinta painamalla MENU-painiketta. Kontrasti- ja kirkkausasetuksia voidaan muuttaa suoraan ALAS-
ja YLÖS-painikkeilla.
CT500p/CT700p: Voit automaattisesti säätää näytön asetukset ihanteellisiksi painamalla AUTO-painiketta (E).
CC700p: Voit sulkea kuvaruutuvalikon painamalla EXIT-painiketta (E).
OHJAIMET
Tietokoneen pitäisi sisältää kaikki Packard Bell -näytön tarvitsemat asetukset. Jos tietokoneessa ei kuitenkaan ole vielä näitä
ohjaimia, voit ladata ne tukiosasta Packard Bell -sivustossa osoitteessa www.packardbell.com.
LISÄTIETOJA
Lisätietoja on näytön mukana mahdollisesti toimitetulla CD-levyllä olevassa täydellisessä käyttöoppaassa. Aseta CD-levy
tietokoneeseen ja valitse näyttöön tulevan ikkunan luettelosta oma näyttösi. Jos CD-levy ei käynnisty automaattisesti, valitse
Käynnistä > Oma tietokone > Monitor Guide (Näyttöopas) > welcome.htm.
UG_Proview_6937500100.qxd 7/09/04 18:14 Page 48
VIANMÄÄRITYS
Irrota välittömästi näytön virtajohto pistorasiasta ja toimita näyttö korjattavaksi valtuutettuun huoltoliikkeeseen, jos
havaitset jonkin seuraavista seikoista:
Virtajohto tai pistoke on vahingoittunut.
Näytön sisälle on kaatunut nestettä tai pudonnut vieraita esineitä.
Näyttö on kastunut.
Näyttö on pudonnut tai sen kotelo on vahingoittunut.
Ennen kuin otat yhteyttä valtuutettuun Packard Bell -huoltoliikkeeseen, tarkista seuraavat seikat:
Näyttöön ei tule kuvaa eikä virran merkkivalo pala.
Tarkista, että virtajohto on paikallaan ja että virta on kytketty päälle virtakytkimestä.
Tarkista, että signaalikaapeli on kytketty oikein tietokoneeseen ja että kaapeli on ehjä.
Näyttöön ei tule kuvaa ja virran merkkivalo palaa.
Tietokone saattaa olla virrankatkaisu- tai lepotilassa. Kyseessä on tilapäinen tila, jonka avulla vähennetään tietokoneen ja
näytön virrankulutusta. Liikuta hieman hiirtä tai paina näppäimistön välinäppäintä ja odota muutaman sekunnin ajan.
On myös mahdollista, että näytön Kirkkaus-asetus on asetettu liian suureksi tai pieneksi. Säädä näytön kirkkautta sen
alaosassa olevalla kirkkaussäätimellä.
Tarkista, että käyttämäsi näyttötila on yhteensopiva näytön kanssa.
Tarkista poistuuko ongelma kytkemällä näyttö pois päältä ja uudelleen päälle.
Varmista, että tietokone on kytketty päälle.
Näytön kuva on epävakaa.
Poista voimakkaita magneetti- ja sähkökenttiä aiheuttavat laitteet näytön läheisyydestä.
Määritä tietokoneen näyttötilaksi näytön tukema tila. Lisätietoja on näytön mukana toimitetulla CD-levyllä olevassa oppaassa.
Kokeile kytkeä näyttö toiseen maadoitettuun pistorasiaan, joka kuuluu eri virtapiiriin.
Tarkista tietokoneen näyttöasetukset. Varmista, että käyttöön on valittu tila, jota näyttö tukee.
Näyttöön tulee Check Cable (Tarkista kaapeli) -sanoma.
Varmista, että analoginen näyttökaapeli on kytketty oikein näytön takapaneelin analogiseen näyttöliitäntään.
Varmista, että kaapelin toinen pää on kytketty oikein tietokoneen VGA-liitäntään.
HUOLTO JA TAKUU
PACKARD BELLIN RAJOITETTU TAKUU
Kiitos, kun hankit Packard Bell -tuotteen. Tämä asiakirja sisältää rajoitetun Packard Bell -takuun ehdot.
1. MÄÄRITELMÄT
Ilmaisulla "Packard Bell" tarkoitetaan NEC Computersin myyntiyksikköä siinä maassa, josta Packard Bell -tuote on
ostettu. Jos kyseisessä maassa ei ole tällaista myyntiyksikköä, ilmaisu viittaa NEC Computers International B.V:hen
(osoite: Nieuweweg 279, 6603 BN, Wijchen, Alankomaat).
• Ilmaisuilla "asiakas" ja "sinä" tarkoitetaan Packard Bell -tuotteen loppukäyttäjää tai ostajaa.
Ilmaisulla "tuote" tarkoitetaan Packard Bell -merkkistä näyttöä, tuotteen alkuperäispakkauksen sisältämät oheislaitteet
tai kulutustarvikkeet mukaan lukien.
Ilmaisulla "takuu" tarkoitetaan tuotteen ostomaan lainsäädännön mukaista takuuta tai sopimusperustaista takuuta,
joka myönnetään asiakkaalle tuotteen hankkimisen yhteydessä.
Ilmaisulla "takuukausi" tarkoitetaan sitä aikaa, jonka kuluessa asiakkaalla on oikeus vaatia tuotteen takuun
soveltamista. Takuukausi alkaa tuotteen osto- tai toimitushetkellä.
Ilmaisulla "huolto- ja tukipalvelu" tarkoitetaan asiakkaan käytettävissä olevaa Packard Bellin henkilökunnan tai sen
valtuuttaman huoltoliikkeen teknistä tukipalvelua ja Packard Bellin asiakaspalvelua.
• Ilmaisulla "Maa" tarkoitetaan maata, josta asiakas on ostanut tuotteen.
2. PACKARD BELL -TAKUUN AKTIVOIMINEN
Packard Bell on solminut monien jälleenmyyjien kanssa erityisiä huoltopalvelusopimuksia. Katso jälleenmyyjän toimit-
tamista palvelutiedoista, onko sinulla oikeus käyttää jälleenmyyjän valtuutettuna Packard Bell -liikkeenä tarjoamia huolto-
ja tukipalveluita. Ota tässä tapauksessa yhteyttä suoraan jälleenmyyjään alla olevien yhteystietojen sijaan.
Packard Bell ymmärtää asiakkaan tarpeet, jotka liittyvät tuotteen hyvään laatuun sekä riittäviin huolto- ja tukipalveluihin.
Jotta Packard Bell voisi tarvittaessa tarjota mahdollisimman laadukkaita huolto- ja tukipalveluita, Packard Bell pyytää sinulta
rekisteröintitietoja ottaessasi yhteyttä Packard Belliin. Asiakas antaa Packard Bellille oikean ostopäivämäärän, josta takuukau-
den katsotaan alkavan. Epäselvissä tapauksissa asiakas toimittaa Packard Bellille kopion ostotositteesta (kuitista tai laskusta).
Packard Bell säilyttää takuukauden ajan tietokannassaan asiakkaan kaikki rekisteröintiin liittyvät henkilötiedot voidakseen
49
UG_Proview_6937500100.qxd 7/09/04 18:14 Page 49
tuottaa asianmukaiset huolto- ja tukipalvelut. Packard Bell suojaa henkilötiedot parhaalla käytettävissä olevalla tavalla ja voi
siirtää nämä henkilötiedot kolmannelle osapuolelle, jos huolto- ja tukipalvelun toimittaminen asiakkaalle edellyttää tätä.
3. TAKUUN SOVELTAMISALA
Packard Bell antaa tuotteelle takuun materiaali- ja valmistusvirheiden osalta alla mainitun maakohtaisen takuukauden ajak-
si. Tämä takuu rajoittuu tuotteen tai viallisen osan vaihtamiseen samanlaiseen tuotteeseen tai osaan, joka voi olla uusi tai
uutta vastaava.
Tämä takuu kattaa korjauksen, osat ja työ mukaan lukien, tai tuotevaihdon takuukauden aikana alla mainituin ehdoin. Jos
olet hankkinut tuotteen yhdessä Packard Bell -tietokoneen kanssa, tuotteen osalta noudatetaan Packard Bell -tietokoneen
takuuasiakirjoissa määritettyä takuukautta. Löydät tämän tiedon tietokoneen mukana toimitetusta takuu- ja huoltokortista.
Tästä poikkeavaa takuukautta voidaan soveltaa seuraavissa tapauksissa:
1. Jos tietokoneen jälleenmyyjä on toimittanut erilliset takuuasiakirjat, voimassa on jälleenmyyjän takuuasiakirjoissa
määritettyä takuukausi.
2. Jos tuote on ostettu erikseen, sen takuukausi vaihtelee ostomaan mukaan seuraavasti:
2 vuotta: Belgia, Itävalta, Norja, Portugali, Ruotsi, Saksa, Suomi, Sveitsi, Tanska
1 vuosi: Kaikki muut maat
Nestekidenäyttöjä koskevat erityisehdot:
Packard Bellin tavoitteena on tuottaa alan laadukkaimpia nestekidenäyttötuotteita. Tuotteesi täyttää nestekidenäyttöjä
koskevan ISO 13406-2 -standardin luokan 2 vaatimukset.
Nestekidenäyttöjen tekniikka perustuu kuvapisteiden eli pikselien käyttämiseen. Pikseli koostuu kolmen osapikselin
(punainen, vihreä ja sininen) yhdistelmästä, joista kukin osapikseli tuottaa tietyn värin. Nestekidenäytössä on miljoonia täl-
laisia osapikseleitä. Nestekidenäyttöjen pikseliviat voivat olla seurausta kokonaisten pikselien tai osapikselien muuttumisesta
pimeiksi, niiden pysymisestä jatkuvasti kirkkaina tai niiden vilkkumisesta.
ISO 13406-2-standardin mukaisesti viallisten pikselien tietty määrä on sallittu suhteessa näytön kokonaispikselimäärään
(eli suhteessa näyttöalan kokoon). Packard Bell vaihtaa nestekidenäytön takuukauden aikana, jos sen vika täyttää seuraa-
vat ehdot:
Tyyppi 1: Kokonainen pikseli näkyy kokoajan näytössä muodostaen siihen valkoisen pisteen.
Tyyppi 2: Kokonainen pikseli on aina pimeä muodostaen näyttöön tumman pisteen.
Tyyppi 3: Yksi osa pikseli tai kaksi osapikseliä pysyvät jatkuvasti päällä tai poissa päältä, jolloin näyttöön muodostuu jotakin
perusväriä (punainen, vihreä, sininen, syaani, magenta, keltainen) edustava pikseli. Tämä vikatyyppi sisältää
myös jatkuvasti vilkkuvan pikselin.
Viallinen klusteri 1: 5 x 5 pikselin ryhmässä on useita tyypin 1 tai tyypin 2 vikoja.
Viallinen klusteri 2: 5 x 5 pikselin ryhmässä on useita tyypin 3 vikoja. Packard Bell voi lyhentää tai pidentää tuotteen
takuukautta silloin, kun se on perusteltavissa Packard Bellin oman harkinnan mukaan tai silloin, kun
maan kuluttajalainsäädäntö sitä edellyttää.
4. TAKUUN PIIRIIN KUULUMATTOMAT SEIKAT
Takuu ei ole voimassa siinä tapauksessa, että
vialliset tarvikkeet, kulutustarvikkeet ja/tai oheislaitteet eivät ole sisältyneet tuotteen tehdastoimitukseen tai ne on
hankittu erikseen.
• ongelman on aiheuttanut laite tai ohjelmisto, joka ei ole sisältynyt tuotteen tehdastoimitukseen.
• tuotteen alkuperäisiä tunnistemerkintöjä on muutettu tai ne on poistettu.
viat tai virheet johtuvat onnettomuudesta, laiminlyönnistä tai väärinkäytöstä, sähkövirran viallisuudesta tai katkeamis-
esta, ulkoisesta sähköverkosta, epätavallisesta fyysisestä tai sähköisestä rasituksesta, ilmastoinnista tai
ympäristöoloista, sääoloista tai muiden kuin Packard Bellin toimittamien laitteiden käyttämisestä.
• asiakas, jokin muu osapuoli kuin Packard Bell tai sen valtuuttama huoltoliike on muuttanut, säätänyt, korjannut tai
huoltanut tuotetta tai asentanut sen.
Koko Pikselien määrä Tyyppi 1 Tyyppi 2 Tyyppi 3 Viallinen klusteri 1 Viallinen klusteri 2
Kirkas Pimeä Alipikseli
Klynge af fejl
af type 1 eller
2 i 5x5 pixels
Klynge af fejl
af type 3 i 5x5
pixels
15" 1 024 x 768 786 432 2 2 4 1 2
17" 1 280 x 1 024 1 310 720 3 3 7 1 3
19" 1 280 x 1 024 1 310 720 3 3 7 1 3
Käyttöopas
50
SUOMI
UG_Proview_6937500100.qxd 7/09/04 18:14 Page 50
• tuotetta ei ole käytetty tai asennettu Packard Bellin toimittamien ohjeiden mukaisesti.
• tuotteen vika tai virhe johtuu mistä tahansa syystä, joka Packard Bellin yksinomaisen harkinnan mukaan ei ole seu-
rausta materiaali- tai valmistusvirheestä.
• asiakas ei ole noudattanut kaikkia tässä asiakirjassa annettuja toimintaohjeita.
5. VASTUUVAPAUTUSLAUSEKE
Tämä takuu syrjäyttää kaikki muut takuut, ilmaistut tai oletetut, mukaan lukien - mutta muitakaan pois sulkematta - olete-
tut takuut kelpoisuudesta ja sopivuudesta mihinkään määrättyyn tarkoitukseen sekä tämän tuotteen että sen dokumen-
toinnin osalta. Packard Bellin vastuuvelvollisuus rajoittuu näin ollen tuotteen korjaamiseen tai sen vaihtamiseen. Erityisesti
Packard Bell ei ole velvollinen vaihtamaan tai korjaamaan tuotetta, jos takuu on rauennut kohdassa 4 mainittujen syiden
vuoksi. Packard Bell ei missään tapauksessa ole vastuussa mistään muista kustannuksista, kuluista, tappioista tai vahingo-
ista olivatpa ne sitten suoria tai epäsuoria, välillisiä tai satunnaisia, mukaan lukien mutta muitakaan pois sulkematta liike-
tuottojen menetys tai muut kaupalliset vahingot, tietojen menettäminen, jotka johtuvat tuotteen käyttämisestä tai huolto-
ja tukipalvelun toiminnasta.
Lukuun ottamatta Packard Bellin, sen työntekijöiden tai palveluntarjoajien laiminlyönnistä johtuvia kuolemantapauksia tai
henkilövahinkoja, tämä rajoitettu takuu kattaa Packard Bellin koko vastuuvelvollisuuden tuotteen osalta sekä siihen liit-
tyvien tarvikkeiden ja palveluiden osalta, eikä Packard Bellillä ole mitään muita velvoitteita, vastuuvelvollisuutta tai vas-
taavaa asiakkaan suhteen minkään sopimuksen, oikeuksien loukkaamisen (mukaan lukien laiminlyöntejä koskeva vastuu-
velvollisuus) tai muun sellaisen nojalla. Tämä vastuuvelvollisuuden rajoittaminen ei kuitenkaan vaikuta asiakkaan lain-
säädännöllisiin oikeuksiin, jotka on määritetty ostomaan kuluttajalainsäädännössä, tai rajoita näitä oikeuksia.
Packard Bell ei ole vastuuvelvollinen minkään vian tai viiveen osalta, johon se ei ole itse voinut vaikuttaa. Näitä voivat
olla, muitakaan pois sulkematta, puhelimen käytön keskeytyminen, osien toimittamisen keskeyttävät katkokset lentoli-
ikenteessä, ylivoimaiset esteet, sääolot, lakot sekä esteet tavoittaa asiakas aikataulun vahvistamiseksi.
6. TAKUULAAJENNUKSET
Tuotteen ostomaan mukaan asiakkaalla voi olla mahdollisuus hankkia jatkotakuu. Lisätietoja antaa tuotteen jälleenmyyjä.
Jos asiakas hankkii tällaisen jatkotakuun, sitä koskevat yleisehdot syrjäyttävät tämän takuun.
7. PACKARD BELLIN TAKUUN PIIRISSÄ OLEVIEN HUOLTO- JA TUKIPALVELUIDEN SAAMINEN
Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että tuotteessa havaitaan vika, asiakkaan tulee ottaa yhteyttä asianmukaisen maan
Packard Bell -asiakaspalveluun alla olevassa kohdassa 11. Yhteystiedot ilmoitetulla tavalla ja toimittaa seuraavat tiedot:
• Tuotteen valmistusnumero.
• Tuotteen alkuperäinen ostotosite.
• Tiedot tuotteen ohjelmiston tai laitteiston kaikista muutoksista.
• Kaikkien muiden kuin Packard Bellin toimittamien laitteiden on oltava poistettu tuotteesta.
• Varmista, että ongelma ei johdu muun osapuolen toimittamasta laitteistosta tai ohjelmistosta.
• Tarkat kuvaukset kaikista virhesanomista.
Jos otat palveluun yhteyden puhelimitse, istuudu tietokoneen ääreen ja kytke se päälle ennen soittamista (jos mah-
dollista).
Packard Bellin huoltoteknikko diagnosoi – ja mahdollisuuksien mukaan myös korjaa – vian puhelimitse. Jos vian korjaami-
nen ei onnistu puhelimitse, Packard Bell korjaa tuotteen sitä koskevan takuupalvelun ehtojen mukaisesti. Asiakas ja
huoltoteknikko sopivat menettelytavasta.
Packard Bell pidättää oikeuden veloittaa osista ja työstä, jos Packard Bell ei löydä tuotteesta vikaa tai virhettä tai jos asi-
akas ei ole noudattanut tässä kohdassa annettuja ehtoja.
Jos asiakas vaatii huolto- ja tukipalvelua muussa maassa kuin josta tuote on hankittu ja/tai kun tuotteen takuukausi on
päättynyt, asiakasta veloitetaan huolto- ja tukipalvelun käyttämisestä.
8. HUOLTO- JA TUKIPALVELUN SUORITTAMA HUOLTO
Jos, Packard Bellin huolto- ja tukiteknikon yksinomaisen päätöksen mukaan, tarvitaan tuotteen huoltoa tai korjausta,
Packard Bell korjaa tai vaihtaa tuotteen SILLÄ EDELLYTYKSELLÄ, ETTÄ:
• asiakas on noudattanut kaikkia tässä asiakirjassa annettuja toimintaohjeita
• tuotteesta on poistettu muiden kuin Packard Bellin valmistamat laitteet. Takuupalvelu rajoittuu maahan, josta tuote
on ostettu.
Jos asiakas tai tämän valtuuttama edustaja ei ole sovitussa paikalla sovitulla tapaamishetkellä, asiakasta voidaan veloittaa
seuraavista käynneistä. Packard Bell pidättää oikeuden kieltäytyä tarjoamasta huoltopalvelua paikoissa, joissa, Packard
Bellin yksinomaisen harkinnan mukaan, Packard Bellin teknisen edustajan turvallisuus tai mahdollisuus tarjota tässä kuvat-
tuja huolto- ja tukipalveluita voisivat vaarantua.
51
UG_Proview_6937500100.qxd 7/09/04 18:14 Page 51
9. PALVELUTASOT
Packard Bell on solminut monien jälleenmyyjien kanssa erityisiä huoltopalvelusopimuksia. Katso jälleenmyyjän toimit-
tamista palvelutiedoista, onko sinulla oikeus käyttää jälleenmyyjän valtuutettuna Packard Bell -liikkeenä tarjoamia huolto-
ja tukipalveluita. Ota tässä tapauksessa yhteyttä suoraan jälleenmyyjään.
Tuotteen mukaan huolto- ja tukipalveluiden palvelutaso voi vaihdella ostomaan tai jälleenmyyjän mukaan.
Vähimmäispalvelutaso on Carry-In-takuu. Ota huomioon, että mahdollinen erikseen hankittu jatkotakuu voi vaikuttaa
edellä mainittuun palvelutasoon. Sovellettavasta palvelutasosta riippumatta asiakkaan on noudatettava yllä olevassa
kohdassa 8 mainittuja ohjeita.
Eri palvelutasojen kuvaus:
a) Carry-In-takuu
• Asiakas pakkaa koko tuotteen huolellisesti sen alkuperäiseen tai vastaavaan pakkaukseen.
Asiakas liittää pakkaukseen kopion alkuperäisestä ostotositteesta sekä mistä tahansa muista ostotapahtumaan liit-
tyvistä asiakirjoista.
• Asiakas liittää pakkaukseen yksityiskohtaisen kuvauksen tuotteessa olevasta viasta tai virheestä.
Asiakas toimittaa pakkauksen jälleenmyyjälle, jolta tuote on ostettu, tai asiakkaan kotipaikan läheisyydessä sijaitsevaan
valtuutettuun Packard Bell-huoltoliikkeeseen.
• Packard Bell vastaa muista kuljetus- ja korjauskuluista sekä viallisten osien vaihtamiseen liittyvistä varaosa- ja työkus-
tannuksista.
b) On-Site-takuu
• Packard Bell ja asiakas sopivat tapaamisen paikassa, jossa huoltopalvelua halutaan.
• Asiakas esittää tuotteen ostotositteen huoltoteknikolle, joka saapuu sovittuun tapaamiseen.
Packard Bell vastaa matka- ja korjauskuluista sekä viallisten osien vaihtamiseen liittyvistä varaosa- ja työkustannuksista.
Jos tuotetta ei ole mahdollista korjata sovitussa paikassa, huoltoteknikko voi päättää viedä tuotteen mukanaan huoltoon
ja palauttaa sen huollon jälkeen.
10. TAKUUN SIIRTÄMINEN
Jos tuotteen omistaja vaihtuu, tämä takuu voidaan siirtää tuotteen mukana. Tärkeää: Uusi käyttäjä on oikeutettu vaati-
maan takuuhuoltoa siirretyn tuotteen jäljellä olevan takuukauden aikana sillä edellytyksellä, että kaksi seuraavaa ehtoa
täyttyvät:
1. uudella käyttäjällä on esittää tuotteen alkuperäinen ostotosite ja
2. yksityiskohtaiset tiedot tuotteen omistajan vaihtumisesta on lähetetty Packard Bellille kohdassa 11 mainittuun osoit-
teeseen.
11. YHTEYSTIEDOT
Packard Bell on solminut monien jälleenmyyjien kanssa erityisiä huoltopalvelusopimuksia. Katso jälleenmyyjän toimittamista
palvelutiedoista, onko sinulla oikeus käyttää jälleenmyyjän valtuutettuna Packard Bell -liikkeenä tarjoamia huolto- ja
tukipalveluita. Ota tässä tapauksessa yhteyttä suoraan jälleenmyyjään alla olevien yhteystietojen sijaan.
Voit ottaa yhteyttä Packard Bellin huolto- ja tukipalveluun käyttämällä näytön pakkauksessa olevan huoltokortin sisältämiä
oman maasi yhteystietoja.
Ota huomioon, että yhteystietoja voidaan muuttaa ilman erillistä ilmoitusta. Uusimmat yhteystiedot ovat joko tuotteen
mukana toimitetuissa asiakirjoissa tai Packard Bellin Web-sivustossa.
Ennen kuin otat yhteyttä Packard Bellin huolto- ja tukipalveluun, tutustu vianmääritysohjeisiin ja yhteystietoihin
Packard Bellin Web-sivustossa osoitteessa:
www.packardbell.com
Ohjelmistoa ja laitteistoa päivitetään säännöllisesti. Tämän vuoksi tämän käyttöoppaan ohjeet, tekniset tiedot ja kuvat
voivat poiketa hieman omasta tilanteestasi.
Packard Bell pidättää oikeuden korjata tätä julkaisua ja ajoittain tehdä muutoksia sen sisältöön ilman velvoitetta erikseen
ilmoittaa kenellekään sellaisista korjauksista tai muutoksista.
Copyright ©2001-2004 NEC Computers International BV. Kaikki oikeudet pidätetään.
Brukerhåndbok
52
NORSK
UG_Proview_6937500100.qxd 7/09/04 18:14 Page 52
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60

Packard Bell CT700P Ohjekirja

Kategoria
TVs & monitors
Tyyppi
Ohjekirja
Tämä käsikirja sopii myös