TAKUULAAJENNUS I SUOMI 48
FI
PALVELUN HANKKIMINEN
Kun haluat hyödyntää palvelua, ota yhteyttä paikalliseen valtuutettuun
huoltopalveluntarjoajaan tai Toshiban tukikeskukseen. Tukikeskus on avoinna
arkisin 9.00–17.00 (paikallista aikaa, pois lukien pyhäpäivät). Voit tarkistaa
uusimmat yhteystiedot seuraavasta osoitteesta:
toshiba-europe.com/asp-locator
Jotta voit auttaa tukipalvelun edustajia ongelman tunnistamisessa ja huolto-
osien määrittämisessä mahdollisimman tehokkaasti, sinun on annettava heille
kuvaus tuotteesi viasta tai ongelmasta.
Kun soitat tukeen, varmista, että Toshiba-järjestelmä on käytettävissäsi
ja että voit antaa Toshiba-tuotteesi pohjassa ilmoitetun sarjanumeron ja
mallinumeron.
Jos Toshiban tukipalvelu tunnistaa laitteestasi toimintahäiriöitä, kaikki
tukihenkilön määrittämät osat ja tuotteet on toimitettava tukipalveluun.
Jos tuotteesi on oikeutettu nouto- ja palautuspalveluun, Toshiba sopii
kanssasi viallisen tuotteen tai osan noutoajankohdan, korjausajankohdan
ja palautusajankohdan. Toshiba vastaa kaikista tähän liittyvistä korjaus-,
logistiikka- ja vakuutuskustannuksista.
Toshiba sekä sen valtuutetut jälleenmyyjät ja palveluntarjoajat pidättävät
itsellään oikeuden pyytää sinulta malli- ja sarjanumerot sisältävän ostotositteen
(esimerkiksi valtuutetun jälleenmyyjän antaman maksetun ja päivätyn laskun)
ennen palvelupyynnön hyväksymistä.
ASIAKKAAN VELVOLLISUUDET
Varmista, että kaikki Toshiba-tuotteen tiedot on täysin varmuuskopioitu, ennen
kuin lähetät tuotteen Toshiban valtuutetulle palveluntarjoajalle minkä tahansa
takuuvaatimuksen johdosta. Poista kaikki luottamukselliset ja henkilökohtaiset
tiedot sekä yritystoimintaan liittyvät tiedot.
Toshiba ei ole vastuussa ohjelmien, tietojen tai siirrettävien tietovälineiden
vahingoista tai katoamisesta tai minkään ohjelmien ja tietojen palauttamisesta
tai uudelleenasentamisesta.
Toshiba ei ole millään tavalla vastuussa tulojen menetyksistä, epäsuorasti
aiheutuvista menetyksistä, tietojen tai ohjelmistojen menetyksistä tai
ohjelmistojen uudelleenmäärityksen kustannuksista.
OSAT JA MATERIAALIT
Toshiba voi oman harkintansa mukaan korjata tai vaihtaa vakiotakuun piiriin
kuuluvat osat uusiin tai kunnostettuihin osiin ilman korvausta koko takuuajan
aikana (tämä ei koske akkuja). Akkujen takuuaika on rajattu 1 vuoteen niiden
luonteesta johtuen, ellet ole hankkinut myös akkuvaihtopalvelua. Saat
tarkemmat tiedot Lisäpalvelut-kohdasta.
Tuotteella tai osalla, joka on korjattu tai korvattu tämän palvelun puitteissa,
on kyseisen tuotteen tai osan alkuperäisen takuun jäljellä olevan takuuajan
mukainen takuu tai kolmen kuukauden takuu. Tämä riippuu siitä, kumpi on
pidempi (pidempi on voimassa). Kaikista tämän takuun puitteissa vaihdetuista
tuotteista tai osista tulee Toshiban omaisuutta.
Jos näppäimistö on vaihdettava, voimme tarjota vain englanninkielisiä
näppäimistöjä tai palvelun tarjoamismaan kielen mukaisia näppäimistöjä, jos
niitä on saatavilla.
PALVELUN KUVAUS
Tällä takuulaajennuksella voit jatkaa vakiotakuutasi. Takuulaajennus on voimassa
ostetulle palvelulle määritetyn ajan.
Tämä palvelu on tarkoitettu Toshiban kannettaville tietokoneille, yleiskoneille,
nettikannettaville ja taulutietokoneille (joita tästä lähtien kutsutaan tässä
asiakirjassa tuotteiksi). Saat lisätietoja tuotteiden yhteensopivuudesta
seuraavasta osoitteesta:
toshiba.fi/services
Tämän jatketun takuukauden aikana voit viedä tai lähettää viallisen Toshiba-
tuotteen Toshiban valtuutetulle huoltopalveluntarjoajalle. Toshiba-tuotteen
korjaamiseen tarvittavista osista ja työkuluista ei peritä maksua. Näin voit siis
taata hankkimillesi tuotteilla kattavan suojan.
Näitä käyttöehtoja sovelletaan normaalien takuuehtojen lisäksi. Ne asetetaan
riitatilanteissa aina etusijalle normaaleihin takuuehtoihin nähden.
Tämä palvelu on saatavilla vain Euroopassa ostetuille Toshiba-tuotteille.
Tämä palvelu ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiisi.
REKISTERÖINTI JA PALVELUN AKTIVOINTI
Tämä palvelu on voimassa vain silloin, jos se on hankittu 1 vuoden kuluessa
Toshiba-tuotteen hankinnasta ja jos se on aktivoitu 30 vuorokauden kuluessa
palvelun hankinnasta. Voit aktivoida palvelun rekisteröimällä tuotteesi
seuraavassa verkkosivustossa:
toshiba.fi/rekisteroi
Valmistaudu antamaan palvelun, tuotteen ja käyttäjän tiedot rekisteröitymisen
yhteydessä.
Kun olet rekisteröitynyt, saat vahvistuksen sähköpostitse – ja tämän jälkeen
olet oikeutettu tähän palveluun.
Tämä palvelu koskee vain sitä Toshiba-tuotetta, jolle se on rekisteröity.
ASIAKKAAN VAIHDETTAVISSA OLEVAT OSAT (CRU-OSAT)
Jotkin osat ja lisävarusteet on suunniteltu siten, että asiakkaat voivat helposti
vaihtaa ne itse. Näitä osia kutsutaan CRU-osiksi. Jos tukipalvelun edustaja
huomaa vianmäärityksen perusteella, että voit korjata tuotteesi itse, Toshiba
lähettää sinulle korjauksessa tarvittavat osat sekä ohjeet osan vaihtamiseksi.
Jos Toshiba sitä pyytää, sinun on palautettava alkuperäinen osa Toshiballe.
Toshiba maksaa tästä aiheutuvat kulut.
PAIKALLINEN KATTAVUUS
Jos olet ostanut eurooppalaisen takuun laajennuksen, tämä palvelu
tarjotaan kaikissa niissä Euroopan maissa, joissa Toshiballa on valtuutettuja
huoltopalveluntarjoajia.
Jos olet ostanut kansainvälisen takuun laajennuksen, tämä palvelu tarjotaan
kaikissa niissä maissa, joissa Toshiballa on valtuutettuja huoltopalveluntarjoajia.
TOSHIBA-TAKUUN LAAJENNUS
SUOMI PALVELUN KÄYTTÖEHDOT 2