TAKUUn PiDEnnYs i sUOMi 37
KAnsAinVÄlisEn TAKUUn PiDEnnYs
TOshiBA-KAnnETTAVillE
PAlVElUn KUVAUs
Tällä takuupidennyksellä voit jatkaa vakiotakuutasi. Takuupidennys on voimas-
sa ostetulle palvelulle määritetyn ajan. Tämän jatketun takuukauden aikana
voit viedä tai lähettää viallisen Toshiban kannettavan tietokoneen Toshiban
valtuutetulle huoltopalvelun tarjoajalle. Toshiban kannettavan tietokoneen
korjaamiseen tarvittavista osista ja työkuluista ei peritä maksua, mikä suojaa
investointejasi merkittävästi.
Näitä käyttöehtoja sovelletaan normaalien takuuehtojen lisäksi ja ne asetetaan
riitatilanteissa etusijalle normaaleihin takuuehtoihin nähden.
Tämä palvelu ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiisi. Palvelua voidaan soveltaa vain
siihen kannettavaan Toshiba-tietokoneeseen, johon se on rekisteröity.
PAlVElUn JA TUEn hAnKKiMinEn
VAihE 1 – OMATOiMinEn ViAnMÄÄRiTYs:
Toimi seuraavasti, ennen kuin otat yhteyttä Toshibaan:
-
taan ja käynnistetty oikein.
voivat aiheuttaa ongelmia, ja poista ne.
Toshiban tarjoamista tukisivustoista. Saat lisätietoja laitteesi mukana toi-
mitetuista käyttöohjeista ja oppaista.
VAihE 2 – YhTEYDEnOTTO TOshiBAAn:
Jos tarvitset palvelua, ota yhteyttä Toshiba-tukikeskukseen tai valtuutettuun paikal-
liseen palveluntarjoajaan. Uusimmat yhteystiedot ovat seuraavassa osoitteessa:
ww w.toshiba- europe.com/asp-locator.
yleisiä vapaapäiviä lukuun ottamatta. Ota huomioon, että tukikeskuksen auki-
oloajat saattavat vaihdella.
Kun soitat, varmista, että kannettava Toshiba-järjestelmä on käytettävissäsi,
jotta pystyt antamaan seuraavat tiedot:
Jos Toshiban tukikeskus havaitsee kannettavassa tietokoneessa laitteisto-
virheen, se lähettää sinulle tunnistenumeron ja huolto-ohjeet sopivalla tavalla
Kaikki Toshiban tukikeskuksen määrittämät kohteet on lähetettävä huoltokes-
kukseen soveltuvalla tavalla.
Tukikeskuksen edustajat voivat myös lähettää sinulle osia, jotka voit itse helposti
vaihtaa. Tässä tapauksessa saat myös tarvittavat ohjeet osan vaihtamiseksi.
Toshiba sekä sen valtuutetut jälleenmyyjät ja palveluntarjoajat pidättävät itsel-
lään oikeuden pyytää sinulta malli- ja sarjanumerot sisältävän ostotositteen
ennen palvelupyynnön hyväksymistä.
AsiAKKAAn VAsTUU
Varmista, että kaikki Toshiban kannettavan tietokoneen tiedot on täysin var-
muuskopioitu, ennen kuin lähetät tietokoneen Toshiban valtuutetulle palvelun-
tarjoajalle minkä tahansa takuuvaatimuksen johdosta. Poista kaikki luottamuk-
selliset ja henkilökohtaiset tiedot sekä yritystoimintaan liittyvät tiedot.
Toshiba ei ole vastuussa ohjelmien, tietojen tai siirrettävien tietovälineiden va-
hingoista tai katoamisesta tai minkään ohjelmien ja tietojen palauttamisesta tai
uudelleenasentamisesta.
Toshiba ei ole millään tavalla vastuussa tulojen menetyksistä, epäsuorasti ai-
heutuvista menetyksistä, tietojen tai ohjelmistojen menetyksistä tai ohjelmis-
tojen uudelleenmäärityksen kustannuksista.
OsAT JA MATERiAAliT
Toshiba voi oman harkintansa mukaan korjata tai vaihtaa vakiotakuun piiriin kuuluvat
Järjestelmällä tai osalla, joka on korjattu tai korvattu tämän rajoitetun palvelun
puitteissa, on kyseisen tuotteen alkuperäisen takuun jäljellä olevan takuuajan
mukainen takuu tai kolmen kuukauden takuu. Tämä riippuu siitä, kumpi on
tuotteista tai osista tulee Toshiban omaisuutta.
Jos näppäimistö on vaihdettava, voimme tarjota vain englanninkielisiä näppäimistö-
jä tai palvelun tarjoamismaan kielen mukaisia näppäimistöjä, jos niitä on saatavilla.
PAlVElUn RAJOiTUKsET
Palvelu koskee vain osia ja työtä eikä se kata sellaisia vikoja tai puutteita, jotka
johtuvat ulkoisista syistä, vahingoista, virheellisestä käytöstä, kuljetuksesta,
kulumisesta, muiden kuin Toshiban valmistamien osien tai ohjelmistojen käy-
töstä, muuttamisesta, mukauttamisesta, virheellisestä asennuksesta, virheel-
lisestä ylläpidosta, ohjelmiston korjaamisesta tai laiminlyönneistä.
Tämä palvelu ei koske mitään ohjelmistoja. Jos kannettavan tietokoneen kor-
jaus liittyy johonkin muuhun kuin palvelun piiriin kuuluvaan syyhyn, Toshiba
pidättää itsellään oikeuden veloittaa osista, työstä ja kuluista.
Tämä palvelu ja vakiotakuu eivät ole voimassa, jos tuotteen tai osan vioittu-
misen syynä on muun kuin Toshiban valtuutetun jälleenmyyjän tai valtuutetun
palveluntarjoajan suorittamat ylläpito- tai korjaustyöt tai jos kannettavan tieto-
koneen tai osan tarroja tai sarjanumeroita on muutettu tai ne on peitetty.
Tämä palvelu ei kata lisälaitteita tai lisävarusteita. Jos niissä ilmenee vikoja, ota
yhteyttä paikalliseen Toshiba-jälleenmyyjään.
Toshiba pidättää oikeuden hankkia palvelut alihankintana valtuutetulta Toshiba-
palveluntarjoajalta.
Jos haluat lisätietoja takuuehtojen rajoituksista, tutustu kannettavan tietoko-
neesi vakiotakuun ehtoihin.
Fi