Suomi 91
Logitech® Wireless Headset H800
Apua käyttöönottoon
Eikö ääni kuulu oikein? Eikö ääntä kuulu ollenkaan? Mikrofoni ei toimi?
• Kokeile siirtää kuulokkeita lähemmäksi nanovastaanotinta. Kuulokkeiden langattoman yhteyden
tilan merkkivalo muuttuu vihreäksi, kun kuulokkeet ovat nanovastaanottimen toimintasäteellä
(jopa 12 metrin etäisyys). Katso vinkkejä nanovastaanottimen sijoittamiseen Langattoman yhteyden
suorituskyky -taulukosta.
• Nanovastaanotinta käytettäessä kuulokkeiden Laitteen valinta -kytkimen tulee olla viimeisessä
asemassa.
• Varmistu, että kuulokemikrofoni on asetettu aktiiviseksi äänen syöttö-/tulolaitteeksi ohjelmassasi
ja käyttöjärjestelmässäsi. Katso lisätietoja kohdasta Kokeile kuulokemikrofonia.
• Säädä äänenvoimakkuutta ja mikrofonin asetuksia käyttöjärjestelmässä ja ohjelmassa niin,
että ääni kuuluu.
• Sulje mediasovellus ja käynnistä se uudelleen.
• Jos käytössä on USB-keskitin (joko virtaa antava keskitin tai keskitin, joka ei anna virtaa),
kokeile liittää nanovastaanotin suoraan tietokoneeseen.
• Kokeile kuulokemikrofonin käyttämistä toisella tietokoneella.
Eikö kuulokemikrofoni lataudu?
• Käytä mukana toimitettua USB-latausjohtoa. Liitä johto kuulokemikrofonin latauspistokkeeseen
ja liitä johdon toinen pää tietokoneen USB-porttiin.
• Jos käytät USB-keskitintä, yhdistä latausjohto suoraan tietokoneen USB-porttiin.
• Jos kuulokemikrofonin akun tilailmaisin ei ole keltainen (tasainen tai vilkkuva), kuulokemikrofoni ei
vastaanota virtaa tietokoneesi USB-portista. Kokeile tietokoneen toista USB-porttia ja käynnistä
tai herätä tietokone, jotta voit ladata kuulokemikrofonin.
Eivätkö musiikin säätimet toimi?
• Musiikin säätimiä ei tueta muissa sovelluksissa kuin iTunesissa® ja Windows Media Playerissä®.
• Windowsin® käyttäjät voivat ladata valinnaisen ohjelmistonpäivityksen, jolla musiikin säätimet
saadaan toimimaan, osoitteesta www.logitech.com/support.
• Kannettavan tietokoneen, älypuhelimen ja/tai sovelluksen mukaan kaikille kuulokemikrofonin
toiminnoille ei välttämättä ole tukea.