Toshiba EXH103EU-V Ohjekirja

Kategoria
Warranty & support extensions
Tyyppi
Ohjekirja

Tämä käsikirja sopii myös

TAKUULAAJENNUS I SUOMI 44
FI
PALVELUN HANKKIMINEN
Kun haluat hyödyntää palvelua, ota yhteyttä paikalliseen valtuutettuun
huoltopalveluntarjoajaan tai Toshiban tukikeskukseen. Tukikeskus on avoinna
arkisin 9.00–17.00 (paikallista aikaa, pois lukien pypäivät). Voit tarkistaa
uusimmat yhteystiedot seuraavasta osoitteesta:
toshiba-europe.com/asp-locator
Jotta voit auttaa tukipalvelun edustajia ongelman tunnistamisessa ja huolto-
osien määrittämisessä mahdollisimman tehokkaasti, sinun on annettava heille
kuvaus tuotteesi viasta tai ongelmasta.
Kun soitat tukeen, varmista, että Toshiba-järjestelmä on käytettävissäsi
ja että voit antaa Toshiba-tuotteesi pohjassa ilmoitetun sarjanumeron ja
mallinumeron.
Jos Toshiban tukipalvelu tunnistaa laitteestasi toimintahäiriöitä, kaikki
tukihenkilön määrittämät osat ja tuotteet on toimitettava tukipalveluun.
Jos tuotteesi on oikeutettu nouto- ja palautuspalveluun, Toshiba sopii
kanssasi viallisen tuotteen tai osan noutoajankohdan, korjausajankohdan
ja palautusajankohdan. Toshiba vastaa kaikista tähän liittyvistä korjaus-,
logistiikka- ja vakuutuskustannuksista.
Toshiba sekä sen valtuutetut jälleenmyyjät ja palveluntarjoajat pidättävät
itsellään oikeuden pyytää sinulta malli- ja sarjanumerot sisältävän ostotositteen
(esimerkiksi valtuutetun jälleenmyyjän antaman maksetun ja päivätyn laskun)
ennen palvelupyynnön hyväksymistä.
ASIAKKAAN VELVOLLISUUDET
Varmista, että kaikki Toshiba-tuotteen tiedot on täysin varmuuskopioitu, ennen
kuin lähetät tuotteen Toshiban valtuutetulle palveluntarjoajalle minkä tahansa
takuuvaatimuksen johdosta. Poista kaikki luottamukselliset ja henkilökohtaiset
tiedot sekä yritystoimintaan liittyvät tiedot.
Toshiba ei ole vastuussa ohjelmien, tietojen tai siirrettävien tietovälineiden
vahingoista tai katoamisesta tai minkään ohjelmien ja tietojen palauttamisesta
tai uudelleenasentamisesta.
Toshiba ei ole millään tavalla vastuussa tulojen menetyksistä, epäsuorasti
aiheutuvista menetyksistä, tietojen tai ohjelmistojen menetyksistä tai
ohjelmistojen uudelleenmäärityksen kustannuksista.
OSAT JA MATERIAALIT
Toshiba voi oman harkintansa mukaan korjata tai vaihtaa vakiotakuun piiriin
kuuluvat osat uusiin tai kunnostettuihin osiin ilman korvausta koko takuuajan
aikana (tämä ei koske akkuja). Akkujen takuuaika on rajattu 1 vuoteen niiden
luonteesta johtuen, ellet ole hankkinut myös akkuvaihtopalvelua. Saat
tarkemmat tiedot Lisäpalvelut-kohdasta.
Tuotteella tai osalla, joka on korjattu tai korvattu tämän palvelun puitteissa,
on kyseisen tuotteen tai osan alkuperäisen takuun jäljellä olevan takuuajan
mukainen takuu tai kolmen kuukauden takuu. Tämä riippuu siitä, kumpi on
pidempi (pidempi on voimassa). Kaikista tämän takuun puitteissa vaihdetuista
tuotteista tai osista tulee Toshiban omaisuutta.
Jos näppäimistö on vaihdettava, voimme tarjota vain englanninkielisiä
näppäimistöjä tai palvelun tarjoamismaan kielen mukaisia näppäimistöjä, jos
niitä on saatavilla.
PALVELUN KUVAUS
Tällä takuulaajennuksella voit jatkaa vakiotakuutasi. Takuulaajennus on voimassa
ostetulle palvelulle määritetyn ajan.
Tämä palvelu on tarkoitettu Toshiban kannettaville tietokoneille, yleiskoneille,
nettikannettaville ja taulutietokoneille (joita tästä lähtien kutsutaan tässä
asiakirjassa tuotteiksi). Saat lisätietoja tuotteiden yhteensopivuudesta
seuraavasta osoitteesta:
toshiba.fi/services
Tämän jatketun takuukauden aikana voit viedä tai lähetä viallisen Toshiba-
tuotteen Toshiban valtuutetulle huoltopalveluntarjoajalle. Toshiba-tuotteen
korjaamiseen tarvittavista osista ja työkuluista ei peritä maksua. Näin voit siis
taata hankkimillesi tuotteilla kattavan suojan.
Näitä käyttöehtoja sovelletaan normaalien takuuehtojen lisäksi. Ne asetetaan
riitatilanteissa aina etusijalle normaaleihin takuuehtoihin nähden.
Tämä palvelu on saatavilla vain Euroopassa ostetuille Toshiba-tuotteille.
Tämä palvelu ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiisi.
REKISTERÖINTI JA PALVELUN AKTIVOINTI
Tämä palvelu on voimassa vain silloin, jos se on hankittu 1 vuoden kuluessa
Toshiba-tuotteen hankinnasta ja jos se on aktivoitu 30 vuorokauden kuluessa
palvelun hankinnasta. Voit aktivoida palvelun rekisteröimällä tuotteesi
seuraavassa verkkosivustossa:
toshiba.fi/rekisteroi
Valmistaudu antamaan palvelun, tuotteen ja käyttäjän tiedot rekisteröitymisen
yhteydessä. Jos olet jo aktivoinut palvelun, kun ostit sen Toshiba-liikkeestä,
sinun ei tarvitse aktivoida palvelua uudelleen verkkosivustossamme.
Kun olet rekisteröitynyt, saat vahvistuksen sähköpostitse – ja tämän jälkeen
olet oikeutettu tähän palveluun.
Tämä palvelu koskee vain sitä Toshiba-tuotetta, jolle se on rekisteröity.
ASIAKKAAN VAIHDETTAVISSA OLEVAT OSAT (CRU-OSAT)
Jotkin osat on suunniteltu siten, että asiakkaat voivat helposti vaihtaa ne
itse. Näitä osia kutsutaan CRU-osiksi. Jos tukipalvelun edustaja huomaa
vianmäärityksen perusteella, että voit korjata tuotteesi itse, Toshiba lähettää
sinulle korjauksessa tarvittavat osat sekä ohjeet osan vaihtamiseksi. Jos
Toshiba sitä pyytää, sinun on palautettava alkuperäinen osa Toshiballe.
Toshiba maksaa tästä aiheutuvat kulut.
PAIKALLINEN KATTAVUUS
Jos olet ostanut eurooppalaisen takuun laajennuksen, tämä palvelu
tarjotaan kaikissa niissä Euroopan maissa, joissa Toshiballa on valtuutettuja
huoltopalveluntarjoajia.
Jos olet ostanut kansainvälisen takuun laajennuksen, tämä palvelu tarjotaan
kaikissa niissä maissa, joissa Toshiballa on valtuutettuja huoltopalveluntarjoajia.
TOSHIBA-TAKUUN LAAJENNUS
SUOMI PALVELUN KÄYTTÖEHDOT 2
TAKUULAAJENNUS I SUOMI 45
FI
PALVELUN RAJOITUKSET
Palvelu koskee vain osia ja työtä. Se ei kata sellaisia vikoja tai puutteita, jotka
johtuvat ulkoisista syistä, vahingoista, virheellisestä käytöstä, kuljetuksesta,
kulumisesta, muiden kuin Toshiban valmistamien osien tai ohjelmistojen
käytöstä, muuttamisesta, mukauttamisesta, virheellisestä asennuksesta,
virheellisestä ylläpidosta, ohjelmiston korjaamisesta tai laiminlyönneistä.
Tämä palvelu ei koske mitään ohjelmistoja. Jos tuotteen korjaus liittyy johonkin
muuhun kuin palvelun piiriin kuuluvaan syyhyn, Toshiba pidättää itsellään
oikeuden veloittaa osista, työstä ja kuluista.
Tämä palvelu ja vakiotakuu eivät ole voimassa, jos tuotteen tai osan vioittumisen
syynä on jonkun muun tahon tai henkin kuin Toshiban valtuutetun jälleenmyyn
tai valtuutetun palveluntarjoajan suorittamat ylläpito- tai korjaustyöt tai jos
tuotteen tai osan tarroja tai sarjanumeroita on muutettu tai ne on peitetty.
Tämä palvelu ei kata lilaitteita tai lisävarusteita. Jos niissä ilmenee vikoja, ota
yhteyttä paikalliseen Toshiba-jälleenmyyjään.
Toshiba pidättää oikeuden hankkia palvelut alihankintana valtuutetulta
Toshiba-palveluntarjoajalta.
Vakiotakuun rajoitukset ja poikkeukset koskevat myös tätä takuulaajennusta.
Jos haluat lisätietoja takuuehtojen rajoituksista, tutustu tuotteesi vakiotakuun
ehtoihin.
LISÄPALVELUT
Mikäli olet oikeutettu johonkin tai joihinkin alla mainituista lisäpalveluista, niitä
koskevat seuraavat ehdot:
a) Kiintolevyn säilytyspalvelu
Olet oikeutettu – tämä riippuu kuitenkin sen takuulaajennuksen kestosta,
jonka puitteissa olet ostanut kiintolevyn säilytyspalvelun – pitämään itsellesi
ensimisen viallisen kiintolevyn, jos kiintolevy on vaihdettava palvelun
voimassaoloaikana. Kiintolevy pysyy omistuksessasi, mutta et enää ole
oikeutettu saamaan tukea sille. Muut lisätuotteet ja -osat sekä muut tämän
takuun puitteissa vaihdetut kiintolevyt siirtyvät Toshiban haltuun.
Jos kiintolevy on palautettava (eli se takaisinkutsutaan), tämä palvelu ei enää
kata kiintolevyä. Tässä tapauksessa kiintolevy on palautettava Toshiballe.
b) Akun vaihtopalvelu
Akun takuuta jatketaan sen takuulaajennuksen mukaisesti, jonka puitteissa
olet ostanut akun vaihtopalvelun. Tänä aikana olet oikeutettu tekemään yhden
akun vaihtopyynnön akun vakiotakuun umpeutumisen jälkeen.
Tämä palvelu on saatavilla vain, jos akun kapasiteetti on alle 50 %. Ennen kuin
pyydät akun vaihtoa, sinun on ladattava, asennettava ja suoritettava Toshiban
tarjoama vianmääritystyökalu, jolla akun jäljellä oleva kapasiteetti tarkistetaan.
Valtuutetun Toshiba-huoltopalveluntarjoajan on tarkistettava akun jäljellä
olevan kapasiteetin määrä, kun se saa tuotteesi. Jos sen tekemä tarkistus
osoittaa, että akkusi kapasiteetista on jäljellä yli 50 %, valtuutetulla
palveluntarjoajalla on oikeus veloittaa sinua osista, työstä ja kuluista.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49

Toshiba EXH103EU-V Ohjekirja

Kategoria
Warranty & support extensions
Tyyppi
Ohjekirja
Tämä käsikirja sopii myös