13. Musiikkisovittimen hoito
• Jabra A120s on säilytettävä aina suojattuna, ja siitä on katkaistava virta
säilytyksen ajaksi.
•
Vältä säilyttämistä hyvin korkeissa tai matalissa lämpötiloissa (yli 45 °C:n
lämpötilassa, kuten suorassa auringonpaisteessa, tai alle -10 °C:n lämpötilassa).
Seurauksena saattaa olla akun käyttöiän lyheneminen ja sen toiminnan
heikentyminen. Korkeat lämpötilat saattavat myös heikentää laitteen toimintaa.
• Älä käytä Jabra A120s -sovitinta sateessa äläkä anna sen kastua.
14. Takuu
Jabra (GN Netcom) antaa tälle tuotteelle kahden vuoden materiaali- ja
valmistusvirhetakuun alkuperäisestä ostopäivästä lukien. Takuun ehdot ja
valmistajan vastuut takuuseen liittyen ovat seuraavat:
• Takuu koskee vain alkuperäistä ostajaa.
• Takuu edellyttää kopiota ostokuitista tai muuta ostotodistusta.
• Takuu raukeaa, jos tuotteen sarjanumero, päivämäärämerkintä tai
tuotemerkintä on poistettu, tai jos valtuuttamaton, ulkopuolinen henkilö on
käsitellyt tuotetta väärin, asentanut sen väärin, muunnellut tai korjannut sitä.
• Jabra (GN Netcom) tuotevastuu rajoittuu tuotteen korjaamiseen tai
vaihtamiseen yrityksen oman harkinnan mukaan.
• Jabra (GN Netcom) -tuotteita mahdollisesti koskeva oletettu takuu
rajoittuu kaikkien osien, myös johtojen ja liitinten, osalta kahteen vuoteen
ostopäivästä lukien.
• Mitkään takuut eivät koske normaalille kulumiselle alttiita kulutusosia, kuten
mikrofonin tuulisuojuksia, korvatyynyjä, pintakoristeluja, akkuja ja muita
lisävarusteita.
• Jabra (GN Netcom) ei ole vastuussa mistään satunnaisista tai välillisistä
vahingoista, jotka aiheutuvat Jabra (GN Netcom) -tuotteiden
asianmukaisesta tai virheellisestä käytöstä.
• Tämä takuu antaa käyttäjälle tietyt oikeudet, ja käyttäjällä saattaa olla
muitakin oikeuksia asuinpaikasta riippuen.
• Ellei käyttöoppaassa muuta mainita, käyttäjä ei missään tilanteessa saa
yrittää huoltaa, säätää tai korjata tätä laitetta, ovatpa huoltokohteet
takuunalaisia tai eivät. Kaikkia tällaisia toimenpiteitä varten tuote on
toimitettava ostopaikkaan, tehtaalle tai valtuutettuun huoltopisteeseen.
Kuulokkeesta ei kuulu mitään
Lisää kuulokkeen ja musiikkisoittimen äänenvoimakkuutta. Varmista, että
kuuloke on yhdistetty laitteeseen, joka soittaa musiikkia. Varmista, että
audiolaite soittaa musiikkia.
Liittämisongelmat
Varmista, että molemmat laitteet on täysin ladattu, ja toista liittämistoiminto.
Manuaalinen liittäminen
Varmista, että musiikkisovitin on kytketty pois päältä. Paina painiketta ja
pidä se painettuna, kunnes sininen valo palaa tasaisesti. Sovitin on nyt
manuaalisessa liittämistilassa.
Raidan ohittaminen kuulokkeen avulla ei toimi
Musiikkisovitin lähettää musiikin kuulokkeeseen eikä sillä voi ohittaa raitoja
tai suorittaa muita musiikkisoittimen toimintoja.
Kuulokkeen ääni on säröinen
Äänen taso säädetään yleensä musiikkisoittimesta. Parhaan tuloksen
saamiseksi musiikkisoittimen äänenvoimakkuus on asetettava enintään 80
prosenttiin äänenvoimakkuuden enimmäisasetuksesta.
11. Lisäohjeita
Löydät Jabran Internet-asiakastuen osoitteesta www.jabra.com, tai katso oman
maasi tukitiedot etukannen sisälehdeltä.
12. Sertifikaatit ja turvahyväksynnät
CE
Tämä laite on CE-hyväksytty radio- ja telepäätelaitedirektiivin R & TTE (99/5/EY)
määräysten mukaisesti.
GN Netcom vakuuttaa täten, että tuote on direktiivin 1999/5/EY olennaisten
vaatimusten ja muiden asiaankuuluvien määräysten mukainen. Katso
lisätietoja osoitteesta http://www.jabra.com.
Tämä tuote on tarkoitettu käytettäväksi EU:n alueella Itävallassa, Belgiassa,
Kyproksella, Tšekin tasavallassa, Tanskassa, Virossa, Suomessa, Ranskassa,
Saksassa, Kreikassa, Unkarissa, Irlannissa, Italiassa, Latviassa, Liettuassa,
Luxemburgissa, Maltalla, Puolassa, Portugalissa, Slovakiassa, Sloveniassa,
Espanjassa, Ruotsissa, Alankomaissa ja Isossa-Britanniassa sekä EFTAn alueella
Islannissa, Norjassa ja Sveitsissä.
Bluetooth
Bluetooth®-sana, -merkki ja -logot ovat Bluetooth SIG Inc:n omaisuutta, ja GN
Netcom käyttää niitä erikoisluvalla. Muut tavaramerkit ja kauppanimet ovat
omistajiensa omaisuutta.