Suomi - 172
4. Kaiuttimesta tuleva musiikki kuulostaa epätasapainoiselta. Tarkista balanssi avaamalla Tivo-
li-sovellus, valitsemalla Vyöhyke ja sitten Kaiuttimet. Valitse käyttämäsi kaiuttimet. Jos käytät vain
yhtä kaiutinta, tarkista, että kaiutin on säädetty kohtaan Stereo. Jos käytät kahta kaiutinta, tarkista
että äänenvoimakkuudet ovat samalla tasolla ja että ne molemmat on säädetty kohtaan Stereo tai
Vasen/oikea, jos kuuntelet niitä stereoparina. Jos käytät useampaa kuin kahta kaiutinta, varmista
että kaikki Vasemmat ja Oikeat kaiuttimet on asennettu pareittain (niin että kaiuttimia ei ole esi-
merkiksi 2 vasenta ja 1 oikea).
5. Olen asentanut kaiuttimet, mutta en löydä Model Sub sovelluksen luettelosta. Tarkista, että
kaiuttimen takana oleva LED-valo palaa vihreänä. Kytke virta pois laitteesta pitämällä sen takana
olevaa virtapainiketta painettuna kunnes LED muuttuu punaiseksi. Laita sitten kaiuttimeen vir-
ta painamalla virtapainiketta uudelleen. Käynnistä sovellus uudelleen, ja kun LED palaa jälleen
vihreänä, etsi kaiutin “Play New” -ikkunasta. Jos vihreä LED vilkkuu, lue vianetsintävinkit #1 tai #2.
6. Kuuntelen musiikkia Spotifyn kautta, mutta ääni kuuluu puhelimestani. Avaa Spotify-sovellus.
Kuunnellessasi kappaletta napsauta sovelluksen alaosassa kohtaa “Available Devices”. Valitse
Tivoli Model One -vyöhykkeen pääkaiuttimen nimi, jolloin ääni rupeaa kuulumaan Tivoli-järjest-
elmästä. Lue lisätietoja kaiuttimen oheisesta Spotify Connect -oppaasta tai Model Sub -pika-asen-
nusoppaasta tai online-käyttöoppaasta.
7. Toistan musiikkia Spotifylla, mutta en näe kohtaa “Available Devices” sovelluksen alaosassa.
Varmista, että sinulla on Spotify Premium -tili. Lue lisätietoja kaiuttimen oheisesta Spotify Connect
-oppaasta tai käy sivustolla Spotify.com. Jos käytät Spotify Premium -tiliä, varmista että kaiutin on
yhdistetty langattomaan verkkoosi ja käynnistä sitten Sporify-sovellus uudelleen.
8. Sovelluksen luettelossa ei ole Apple Musicia eikä Google Playta. Ei hätää! Aseta Model Sub
Bluetooth-tilaan. Muodosta laitepari medialaitteellesi Bluetoothin kautta haluamaasi Model Subi-
in. Jos haluat kuunnella musiikkia useammasta kuin yhdestä kaiuttimesta, käytä Bluetooth WiFi:n
yli -toimintoa.
9. Model Sub on päällä ja sillä on yhteys, mutta järjestelmästä ei kuulu ääntä. Lisää Model Sub
äänenvoimakkuutta käyttämällä laitteen etuosassa olevaa äänenvoimakkuuspainiketta. Voit tark-
istaa äänenvoimakkuuden myös Tivoli-sovelluksesta. Tarkista seuraavaksi puhelimesi mediatie-
doston äänenvoimakkuus. Varmista, että se on päällä ja kokeile äänenvoimakkuuden lisäämistä.
Varmista, että mikään ei kosketa Model Sub yläosaa sen kosketusherkältä alueelta, sillä se voisi
keskeyttää järjestelmän toiminnan. Keskeytä äänilähde ja jatka sitten toistoa uudelleen, koska lan-
gattomalla verkollasi on voinut olla ongelmia, jotka ovat vaikuttaneet kaikkiin laitteisiisi.
10. Kaiutin ei vastaa. Palauta tehtaan asetukset. Pidä kaiuttimen Setup- ja Party Mode -painikkeita
painettuina samanaikaisesti 3 sekunnin ajan. LED muuttuu punaiseksi. Paina virtapainiketta. Kai-
utin on palautettu tehtaan oletusasetuksiin. Jos se ei vieläkään vastaa, poista virtalähde (akku tai
adapteri) ja kytke se sitten uudelleen.
Vianetsintä ja usein kysytyt kysymykset