GB
F
DE
IT
NL
ES
DK
SU
SE
NO
PT
GR
Jabra JX10 cara Bluetooth-kuuloke
Jabra JX10 cara Bluetooth-kuuloke
GB
F
DE
IT
NL
ES
DK
SU
SE
NO
PT
GR
11
10
9
Vianmääritys ja usein kysytyt kysymykset
Kuulen häiriöääniä
Äänenlaatu on paras, kun käytät sankaluureja ja matkapuhelinta kehon samalla puolella.
Sankaluureista ei kuulu mitään
• Nosta sankaluurien äänenvoimakkuutta.
• Varmista, että sankaluurit ja matkapuhelin muodostavat laiteparin.
• Varmista, että puhelin on kytketty sankaluureihin – jos kytkentä ei muodostu puhelimen
Bluetooth-valikosta tai napauttamalla vastaus-/lopetusnäppäintä, noudata laiteparin
muodostuksen ohjeita (katso osio 3).
Laiteparin muodostamisessa on ongelmia, vaikka puhelin ilmoittaakin muuta
Sankaluurien laitepariyhteys on voitu poistaa matkapuhelimesta. Noudata kohdassa 3 esitettyjä
ohjeita laiteparin muodostamiseksi.
Toimiiko Jabra JX10 cara muiden Bluetooth-laitteiden kanssa?
Jabra JX10 cara on suunniteltu toimimaan Bluetooth-yhteensopivien matkapuhelimien kanssa.
Tuote voi toimia myös yhdessä muiden Bluetooth-laitteiden kanssa, jotka ovat yhteensopivia
Bluetooth-version 1.1 tai 1.2 kanssa ja tukevat sankaluurien profiilia ja/tai HF-profiilia.
Tarvitsetko lisäapua?
Lisätietoja saat sisäkannesta.
Sankaluurien hoito
• Säilytä Jabra JX10 cara aina virta pois kytkettynä ja hyvin suojattuna.
• Vältä säilyttämistä äärilämpötiloissa (yli 45 °C tai alle -10 °C). Älä myöskään säilytä suorassa
auringonvalossa. Tämä voi lyhentää akun käyttöikää ja haitata toimintaa. Myös suuret lämpötilat
voivat haitata toimintaa.
• Älä altista Jabra JX10 cara:aa sateelle tai muille nesteille.
12
Huolto- ja takuutiedot
Yhden vuoden rajoitettu takuu
GN Netcom AS (“GN”) takaa, että tämä tuote on materiaalien ja valmistustyön osalta jäljempänä lueteltujen
ehtojen ollessa voimassa virheetön kahden (2) vuoden ajan ostopäivästä sen ostopäivästä (“takuuaika”). GN
korjaa tai vaihtaa tämän tuotteen vialliset osat oman harkintansa mukaisesti (“takuuhuolto”). Jos korjaaminen
tai vaihtaminen ei ole taloudellisesti järkevää tai aikaa kuluu liikaa, GN voi hyvittää tuotteen ostohinnan.
Korjaaminen tai vaihtaminen tämän takuun nojalla ei aloita uutta takuukautta.
Takuuhuollon saaminen
Saat takuuhuoltoa ottamalla yhteyden GN:n jälleenmyyjään, jolta ostit tämän tuotteen. Lisätietoja tuesta on
osoitteissa www.gnnetcom.com tai www.jabra.com.
Palauta tämä tuote jälleenmyyjälle tai lähetä se jälleenmyyjälle tai GN:lle alkuperäisessä tai yhtä hyvin suojaa-
vassa pakkauksessa (jos osoitteessa www.gnnetcom.com tai www.jabra.com kehotetaan tekemään näin).
Vastaat tuotteen lähetyskuluista GN:lle. Jos tuotteen takuu on voimassa, GN maksaa tuotteen palauttamisen
tämän takuun nojalla tehdyn huollon jälkeen. Jos takuu ei ole voimassa tai takuukorjausta ei tarvita, maksat
tuotteen paluukuljetuksen.
Seuraavat on esitettävä takuuhuollon saamiseksi: (a) tuote ja (b) ostotodistus, josta käy selvästi ilmi myyjän
nimi ja osoite, ostopäivä ja tuotteen tyyppi. Nämä tiedot todistavat, että takuuaika on voimassa. Liitä mukaan
myös (c) palautusosoite, (d) puhelinnumero, josta sinut tavoitetaan päivisin ja (e) palautuksen syy.
Koska GN/Jabra pyrkivät vähentämään ympäristöön joutuvaa jätteen määrää, tuotteessa voi olla kunnostet-
tuja osia, jotka sisältävät kunnostettuja käytettyjä komponentteja. Kaikki käytetyt osat täyttävät GN/Jabran
tiukat laatu-, tehokkuus- ja luotettavuusvaatimukset. Vaihdetut osat tai komponentit ovat GN:n omaisuutta.
Takuun rajoitus
Tämä takuu on voimassa vain alkuperäiselle ostajalle. Takuu päättyy automaattisesti, jos tämä laite myydään
tai luovutetaan toiselle osapuolelle. GN:n myöntämä takuu koskee vain omaan käyttöön hankittuja laitteita, ei
jälleenmyytyjä laitteita. Tämä takuu ei ole voimassa, jos tuote on myyty “sellaisenaan” ilman takuuta.
Mitkään takuut eivät kata normaalille kulumiselle alttiita kulutusosia, kuten mikrofonin tuulisuojuksia, korva-
tyynyjä, liittimiä, pintakoristeluja, akkuja ja muita lisävarusteita.
Takuu raukeaa, jos tuotteen sarjanumero, päivämäärämerkintä tai tuotemerkintä on poistettu tai jos niitä on
muutettu.
Tämä takuu ei kata kosmeettisia vaurioita tai vaurioita, jotka on aiheuttanut väärinkäyttö, laiminlyönti,
luonnonvoimat, purkaminen tai tuotteen osien muuttaminen. Tämä takuu ei kata vikoja, jotka johtuvat
virheellisestä käytöstä, huollosta tai asennuksesta tai muiden kuin GN:n tai GN:n huoltotöihin valtuuttaman
jälleenmyyjän tekemistä korjausyrityksistä. Takuu raukeaa, jos laitteeseen tehdä muita kuin valtuutettuja
huoltotöitä.